Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سید حسن نصرالله: مقاومت اسلامی لبنان در برابر طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا ایستاد و توانست آن را شکست دهد . سید حسن نصرالله: مقاومت اسلامی لبنان در برابر طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا ایستاد و توانست آن را شکست دهد .
    پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۹:۱۴

    ((( آمریکا می‌داند که شرط اساسی برای تسلط بر منطقه، نابودی مقاومت است، زیرا تا هنگامی که روح مقاومت و فرهنگ مقاومت و عزم و اراده مقاومت وجود دارد، نمی‌تواند بر نفت و منطقه تسلط پیدا کند. ))) سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله گفت که اولین نتیجه کمیته وینوگراد، قطعی کردن مساله شکست رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر این رژیم علیه لبنان بود. به‌گزارش ایرنا، وی عصر چهارشنبه در آیین گشایش نمایشگاه کتاب عربی و بین‌المللی معارف در بخش جنوبی شهر بیروت افزود: نتی

    آمریکا می‌داند که شرط اساسی برای تسلط بر منطقه، نابودی مقاومت است، زیرا تا هنگامی که روح مقاومت و فرهنگ مقاومت و عزم و اراده مقاومت وجود دارد، نمی‌تواند بر نفت و منطقه تسلط پیدا کند.

    آمریکا می‌داند که شرط اساسی برای تسلط بر منطقه، نابودی مقاومت است، زیرا تا هنگامی که روح مقاومت و فرهنگ مقاومت و عزم و اراده مقاومت وجود دارد، نمی‌تواند بر نفت و منطقه تسلط پیدا کند.
    سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله گفت که اولین نتیجه کمیته وینوگراد، قطعی کردن مساله شکست رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر این رژیم علیه لبنان بود. به‌گزارش ایرنا، وی عصر چهارشنبه در آیین گشایش نمایشگاه کتاب عربی و بین‌المللی معارف در بخش جنوبی شهر بیروت افزود: نتیجه مهم گزارش وینوگراد این بود که به اختلاف نظر درباره پیروزی و یا شکست اسراییل در جنگ اخیر علیه لبنان پایان داد و بیش از یک صد بار کلمه شکست در این گزارش تکرار شده است. کمیته وینوگراد مسوول بررسی دلایل شکست رژیم صهیونیستی در جنگ تابستان گذشته علیه لبنان، طی گزارشی که روز دوشنبه آن را ارایه کرد، ایهود اولمرت نخست وزیر، دان حالوتس رییس پیشین ستاد ارتش و عمیر پرتز وزیر جنگ اسراییل را به ارتکاب اشتباهات فراوان در جریان این جنگ متهم کرد. قاضی الیاهو وینوگراد مسوول این کمیته، با مسوول خواندن اولمرت در اتخاذ تصمیم‌های اشتباه افزود: جنگ علیه لبنان بدون آمادگی و وجود طرحی روشن و این که نقاط ضعف ارتش اسراییل چیست ، در پاسخ شدید به ربودن دو نظامی اسراییلی آغاز شد. سید حسن نصرالله افزود: ما در برابر رژیمی قرار داریم که در برخورد با خود، با اخلاص و صداقت عمل می‌کند در حالیکه ما برای گرفتن حق خود، اخلاص و اصرار نداریم. وی اضافه کرد که اساس وجود اسراییل مبتنی بر قدرت نظامی و امنیتی است و این رژیم از اشتباهات رهبران کم تجربه خود چشم پوشی نمی‌کند و آماده است برای حفظ خود، صدها نفر مثل اولمرت را قربانی کند. دبیرکل حزب‌الله اضافه‌کرد: آنچه قابل احترام است، این است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کمیته وینوگراد را مامور ارزیابی شکست اسراییل در جنگ علیه لبنان کرد. همین کمیته، اولمرت را محکوم و شدیدترین واژه‌ها را در توصیف عملکردش در جنگ به کار برد. وی خاطرنشان کرد: اسراییلی‌ها شکست خود را بررسی می‌کنند تا از آن برای بازیابی قدرت خود پند و عبرت بگیرند اما ما به پیروزی خود اعتراف و اذعان نمی کنیم تا با شناسایی نقاط قوت خود، از آن برای کسب پیروزی دیگر استفاده کنیم. سید حسن نصرالله افزود: مقاومت اسلامی لبنان در جنگ اخیر اسراییل علیه لبنان، در برابر طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا که هدف آن تسلط بر نفت و منطقه است، ایستاد و توانست آن را متحمل شکست کند و این پیروزی، پیروزی سلاح نبود بلکه پیروزی فرهنگ مقاومت در لبنان و در جهان اسلام و عرب بود. دبیرکل حزب الله افزود: آمریکا می‌داند که شرط اساسی برای تسلط بر منطقه، نابودی مقاومت است، زیرا تا هنگامی که روح مقاومت و فرهنگ مقاومت و عزم و اراده مقاومت وجود دارد، نمی‌تواند بر نفت و منطقه تسلط پیدا کند. وی افزود که هدف از جنگ اخیر اسراییل علیه لبنان نیز نابودی مقاومت بود، به همین دلیل مسوولان رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که هدف از جنگ، نابودی مقاومت و فرهنگ و انسان مقاومت بود. سید حسن نصرالله، نفت عراق و حمایت از امنیت اسراییل را اهداف آمریکا در منطقه دانست. دبیرکل حزب‌الله با اشاره به سخن عمیر پرتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در هنگام جنگ اخیر اسراییل که گفته بود حسن نصرالله نام عمیر پرتز را در تمام زندگی خود فراموش نخواهد کرد، افزود: من نیز این نام را فراموش نخواهم کرد زیرا که فرصت بزرگ پیروزی بر اسراییل را برای ما فراهم آورد. سید حسن نصرالله در پایان گفت: باید از شکست و پیروزی دشمن پند گرفت و دشمن شکست خورده که به شکست خود اعتراف دارد، جای سرزنش ندارد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10330
    دفعات دیده شده: ۱۵۳۲ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش