Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رحمانی فضلی: آمریکایی‌ها تنها به دنبال فریب افکار عمومی هستند رحمانی فضلی: آمریکایی‌ها تنها به دنبال فریب افکار عمومی هستند
    پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۰:۳۸

    (((آمریکایی‌ها طی ‪ ۲۷‬سال گذشته ثابت کردند که با ایران دشمنی دارند، این بار هم افکار عمومی دنیا متوجه خواهند شد که آمریکا در عرصه دیپلماتیک صداقت ندارد. ))) قائم مقام دبیر شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه گفت: آمریکایی‌ها با بیان نظرات خود در فرصت‌های مختلف نه تنها به دنبال حل موضوعات نیستند بلکه قصد ایجاد جنگ روانی و فریب افکار عمومی را دارند. عبدالرضا رحمانی فضلی که در حاشیه نخستین اجلاسیه کنگره بین‌المللی فرهنگ مقاومت در جمع خبرنگاران سخن م

    آمریکایی‌ها طی ‪ ۲۷‬سال گذشته ثابت کردند که با ایران دشمنی دارند، این بار هم افکار عمومی دنیا متوجه خواهند شد که آمریکا در عرصه دیپلماتیک صداقت ندارد.

    آمریکایی‌ها طی ‪ ۲۷‬سال گذشته ثابت کردند که با ایران دشمنی دارند، این بار هم افکار عمومی دنیا متوجه خواهند شد که آمریکا در عرصه دیپلماتیک صداقت ندارد.
    قائم مقام دبیر شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه گفت: آمریکایی‌ها با بیان نظرات خود در فرصت‌های مختلف نه تنها به دنبال حل موضوعات نیستند بلکه قصد ایجاد جنگ روانی و فریب افکار عمومی را دارند. عبدالرضا رحمانی فضلی که در حاشیه نخستین اجلاسیه کنگره بین‌المللی فرهنگ مقاومت در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، تصریح کرد: ایران در همه جا از حقوق خود دفاع کرده و نظرات خود را ارائه می‌دهد. وی با بیان این که ایران در اجلاس شرم‌الشیخ به دنبال دوهدف است، اظهار داشت: احقاق حقوق و ثبات و امنیت مردم عراق و ثبات وامنیت برای منطقه از اهدافی است که ایران در این اجلاس دنبال می‌کند. قائم مقام دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: مباحث و موضوعات منطقه‌ای می‌بایست در درون منطقه و با کمک مردم و دولت‌های منطقه مورد بررسی قرار گیرد. وی تاکید کرد: وارد شدن کشورهای دیگر در موضوعات منطقه‌ای با توجه به منافع و دیدگاه‌های آنها و روابط دوجانبه و یا چند جانبه‌ای که بین آنها وجود دارد، امتیازدهی وامتیازگیری این موضوعات را تحت الشعاع قرار می‌دهد. قائم مقام دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین ابراز امیدواری کرد تا کشورهای مختلفی که در کنگره فرهنگ مقاومت شرکت کرده‌اند بتوانند ثابت کنند که فقط برای مسائل عراق و امنیت منطقه وارد این اجلاس شده‌اند وپیگیر مسائل و منافع خود نیستند. وی در پاسخ به سووالی مبنی بر این که اگر دیپلمات‌های آمریکایی بخواهند شرم‌الشیخ را به میدانی برای تسویه حساب با ایران تبدیل کنند، موضع ایران چیست؟ گفت: موضع ما همواره دفاع از حقانیت و اهداف خود بوده و موضوع اجلاس هم مشخص است، لذا آنها نمی‌توانند خارج از موضوع بحث کنند. فضلی با بیان این که آمریکایی‌ها ‪ ۲۷‬سال در عرصه بین‌المللی ثابت کردند که با ایران دشمنی دارند، در خصوص اصرار آمریکایی‌ها مبنی بر شرکت ایران در نشست شرم الشیخ، گفت: این بار هم افکار عمومی دنیا متوجه خواهند شد که آمریکا در عرصه دیپلماتیک صداقت ندارد. فضلی در پاسخ به سووالی مبنی بر وارد کردن اتهام احتمالی علیه ایران در نشست شرم الشیخ، خاطرنشان کرد: موضوع اجلاس شرم الشیخ بررسی مسائل عراق و رسیدن به ثبات و امنیت در این کشور است بنابراین موضوع ایران در دستور کار قرار ندارد. وی همچنین در خصوص آزادی ‪ ۵‬دیپلمات ایرانی با اشاره به سفر لاریجانی به عراق، خاطرنشان کرد: موضوع شرم‌الشیخ و آزادی ‪ ۵‬دیپلمات ایرانی یکی از بحث‌های مهم با دولت عراق خواهدبود و تلاش ما این است که بتوانیم دیپلمات‌ها را آزاد کنیم. قائم مقام لاریجانی در ارزیابی خود از مذاکرات لاریجانی و سولانا گفت: ایران از ابتدا به مذاکره اعتقاد داشت و هنوز هم اعتقاد دارد که موضوع هسته‌ای ایران باید از طریق مذاکره، دیپلماسی و در چارچوب قوانین، مقررات و بعد فنی پیگیری شود و واردشدن این موضوع به عرصه‌های سیاسی آن راپیچیده تر خواهد کرد. نخستین اجلاسیه کنگره بین‌المللی فرهنگ مقاومت که‌از روز گذشته (سه‌شنبه) مصادف با شهادت استاد مطهری قربانی تروریسم داخلی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شده، امروز به کار خود پایان می‌دهد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10326
    دفعات دیده شده: ۱۱۳۳ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش