Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • محسن حکیم: آمریکا در عراق نیازمند تفاهم با جمهوری اسلامی ایران است. محسن حکیم: آمریکا در عراق نیازمند تفاهم با جمهوری اسلامی ایران است.
    یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۶:۲۹

    سید محسن حکیم مشاور سیاسی رهبر ائتلاف یکپارچه عراق روز یکشنبه گفت: آمریکا برای حل مشکلات خود در عراق نیازمند تفاهم با جمهوری اسلامی ایران است. وی در گفتگو با ایرنا تاکیدکرد: با توجه به نفوذ معنوی ایران در بافت تشکیل‌دهنده ملت عراق اعم از شیعه،سنی، کرد و غیره، آمریکا بدون تفاهم با جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند مشکلات خود را در عراق حل کند. حکیم که در آستانه برگزاری اجلاس شرم الشیخ در مصر (‪ ۱۳‬و ‪ ۱۴‬اردیبهشت) مصاحبه می‌کرد، تصریح کرد: حل مشکلا

    سید محسن حکیم مشاور سیاسی رهبر ائتلاف یکپارچه عراق روز یکشنبه گفت: آمریکا برای حل مشکلات خود در عراق نیازمند تفاهم با جمهوری اسلامی ایران است. وی در گفتگو با ایرنا تاکیدکرد: با توجه به نفوذ معنوی ایران در بافت تشکیل‌دهنده ملت عراق اعم از شیعه،سنی، کرد و غیره، آمریکا بدون تفاهم با جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند مشکلات خود را در عراق حل کند. حکیم که در آستانه برگزاری اجلاس شرم الشیخ در مصر (‪ ۱۳‬و ‪ ۱۴‬اردیبهشت) مصاحبه می‌کرد، تصریح کرد: حل مشکلات آمریکا در زمینه عراق با ایران کلید حل سایر مشکلات در زمینه‌های مختلف است. وی تاکید کرد: امروز دولتمردان عراقی نیز تلاش دارند تا مشکلات موجود بین برخی قدرتهای خارجی و همسایگان عراق حل شود چرا که این به نفع منافع ملی عراق و در راستای کمک به ایجاد امنیت در عراق است و عکس آن نیز صادق است. این مقام عراقی تصریح کرد:عراق امروز باید محلی برای ایجاد صلح ، ثبات و تفاهم در منطقه باشد نه محل برخی تصفیه حسابها بین قدرتها. مشاور سیاسی رهبر ائتلاف یکپارچه عراق گفت: امروز یکی از دل نگرانیهای عمده مردم و دولت عراق این است که بر خلاف قانون اساسی این کشور ، برخی قدرتهای بزرگ بخواهند مشکلات خود را با کشورهای همسایه عراق از طریق این کشور حل کنند. سید محسن حکیم فرزند عبدالعزیز حکیم رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی تاکید کرد:اگر برخی کشورها بخواهندمسایل و مشکلات خود را براساس یک راهکار منطقی حل کنند ، دولت عراق نیز از آن استقبال می‌کند و حتی تاکنون اقداماتی نیز در این راستا انجام شده است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10305
    دفعات دیده شده: ۱۱۵۹ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش