Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • وزیر دفاع ایران: آمریکا توطئه جبهه‌بندی فارسی - عربی را پیگیری می کند وزیر دفاع ایران: آمریکا توطئه جبهه‌بندی فارسی - عربی را پیگیری می کند
    شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۵۶

    (((نوع رفتار آمریکا در عراق نشانگر آن است که آمریکایی‌ها خودشان درصدی از ترور ، انفجار و ناامنی را مدیریت می‌کنند تا علاوه بر استمرار حضور نامشروع‌شان، اسراییل را در حاشیه امن قرار دهند. .))) مصطفی محمدنجار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: آمریکا با ایجاد جبهه‌بندی فارسی، عربی، تلاش دارد، ضمن تداوم حضور نامشروع خود، اسراییل را در حاشیه امن قرار دهد. وی در جمع معاونین و مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تهران، گفت: آمر

    نوع رفتار آمریکا در عراق نشانگر آن است که آمریکایی‌ها خودشان درصدی از ترور ، انفجار و ناامنی را مدیریت می‌کنند تا علاوه بر استمرار حضور نامشروع‌شان، اسراییل را در حاشیه امن قرار دهند. .

    نوع رفتار آمریکا در عراق نشانگر آن است که آمریکایی‌ها خودشان درصدی از ترور ، انفجار و ناامنی را مدیریت می‌کنند تا علاوه بر استمرار حضور نامشروع‌شان، اسراییل را در حاشیه امن قرار دهند. .
    مصطفی محمدنجار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: آمریکا با ایجاد جبهه‌بندی فارسی، عربی، تلاش دارد، ضمن تداوم حضور نامشروع خود، اسراییل را در حاشیه امن قرار دهد. وی در جمع معاونین و مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تهران، گفت: آمریکا به اشکال گوناگون درصدد است مانع گسترش و تقویت روابط ایران با کشورهای عربی و اسلامی شود. به گزارش ایرنا، محمدنجار سفرهای پی‌درپی مقام‌های آمریکایی به منطقه خاورمیانه را در همین چارچوب ارزیابی کرد و گفت: آمریکا با ترفند مضحک ایران هراسی تلاش دارد، ضمن دامن‌زدن به رقابت تسلیحاتی همچنان این منطقه استراتژیک را در ناامنی و بحران نگه دارد تا برای حضور نامشروع خود در نزد افکار عمومی توجیه داشته باشد. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، گفت: نوع رفتار آمریکا در عراق نشانگر آن است که آمریکایی‌ها خودشان درصدی از ترور ، انفجار و ناامنی را مدیریت می‌کنند تا علاوه بر استمرار حضور نامشروع‌شان، زمینه را برای درگیر کردن کشورهای اروپایی در بحران عراق فراهم کرده و این بحران را به یک بحران بین‌المللی تبدیل کنند. وی گفت: درصورتی که آمریکا در اجرای توطئه‌های شوم خود موفق شود، منطقه خاورمیانه همچنان در آتش جاه‌طلبی سردمداران کاخ سفید خواهدسوخت و دود آن، مردم و دولت‌های منطقه را آزار خواهد داد. گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع حاکیست، محمدنجار تسلط به کشورهای عربی ، اسلامی و تضعیف حاکمیت ملی و اقتدار کشورهای اسلامی را از اهداف شوم صهیونیست‌های اشغالگر قدس دانست و تاکیدکرد: قدرت، صلابت، سرمایه و منابع عظیم کشورهای اسلامی باید در خدمت پیشرفت و توسعه ملت‌های اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمین قرار گیرد. وزیر دفاع گفت: صهیونیست‌ها بدنبال شکست طرح قدیمی از نیل تا فرات، خود با محوریت و همکاری سردمداران کاخ سفید طرح خطرناک از فرات تا نیل را دنبال می‌کنند که آن را با حمله به عراق آغاز کردند. وی افزود: مقاومت ‪ ۳۳‬روزه مردم لبنان در برابر هجوم وحشیانیه رژیم صهیونیستی، وحدت مردم فلسطین ونارضایتی مردم عراق از حضور اشغالگران این رویای جدید را به کابوسی بزرگ برای صهیونیست‌ها تبدیل کرد. محمدنجار کنار گذاشتن اختلافات ، حفظ هوشیاری، وحدت و همدلی، گسترش مناسبات و همکاری فی‌مابین را تنها راه‌حل مقابله با توطئه‌های شوم آمریکا و اسراییل در منطقه دانست. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ابراز امیدواری کرد در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی، با بیداری و هوشیاری همه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی و عربی شاهد اتحاد و همدلی، اقتدار و آرامش و امنیت و صلح باشیم.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10287
    دفعات دیده شده: ۹۹۳ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش