Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • عمرو موسی: ایران به هیچ وجه عامل بی‌ثباتی در عراق نیست. عمرو موسی: ایران به هیچ وجه عامل بی‌ثباتی در عراق نیست.
    شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۳:۱۷

    (((سئوال اساسی این است که چرا به اسراییل اجازه فعالیت‌های هسته‌ای داده می‌شود ولی به کشورهای دیگر این اجازه داده نمی‌شود. اگر موضع عادلانه‌ای در خصوص مسایل هسته‌ای در منطقه خاورمیانه اتخاذ نشود، معلوم نیست آینده چه خواهد شد. ))) عمرو موسی، دبیرکل اتحادیه عرب، با رد ادعای دخالت ایران در امور داخلی عراق گفت : جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه عامل بی‌ثباتی در عراق نیست. به گزارش ایرنا، موسی که جمعه‌شب با شبکه تلویزیونی العربیه گفت‌وگو می‌کرد ، افزود:

    سئوال اساسی این است که چرا به اسراییل اجازه فعالیت‌های هسته‌ای داده می‌شود ولی به کشورهای دیگر این اجازه داده نمی‌شود. اگر موضع عادلانه‌ای در خصوص مسایل هسته‌ای در منطقه خاورمیانه اتخاذ نشود، معلوم نیست آینده چه خواهد شد.

    سئوال اساسی این است که چرا به اسراییل اجازه فعالیت‌های هسته‌ای داده می‌شود ولی به کشورهای دیگر این اجازه داده نمی‌شود. اگر موضع عادلانه‌ای در خصوص مسایل هسته‌ای در منطقه خاورمیانه اتخاذ نشود، معلوم نیست آینده چه خواهد شد.
    عمرو موسی، دبیرکل اتحادیه عرب، با رد ادعای دخالت ایران در امور داخلی عراق گفت : جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه عامل بی‌ثباتی در عراق نیست. به گزارش ایرنا، موسی که جمعه‌شب با شبکه تلویزیونی العربیه گفت‌وگو می‌کرد ، افزود: تهران عامل بی‌ثباتی ، ناامنی و آشوب عراق طی ‪ ۴‬سال گذشته نیست، بلکه آنچه اوضاع در عراق را بی‌ثبات کرده برخی تلاشها برای ایجاد اختلاف میان مذاهب اسلامی است. وی با حمایت از لزوم استفاده از راههای دیپلماتیک برای حل اختلافات موجود بر سر پرونده هسته‌ای ایران ، گفت : اقدام نظامی، ثبات، امنیت و صلح در خاورمیانه را به‌خطر می‌اندازد و موجب بروز بحرانهای جدیدی در منطقه خواهد شد. موسی در خصوص تاکید جمهوری اسلامی ایران بر لزوم حق بهره‌مندی از فن‌آوری هسته‌ای مسالمت آمیز ، گفت : بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ایران تا این لحظه هیچ انحرافی به سمت ساخت سلاح نداشته است. اگر ایران در مقابل ان‌پی‌تی سر فرود آورده است ، حق این کشور است که به هر آنچه در این معاهده ذکر شده، دست یابد. دبیرکل اتحادیه عرب با انتقاد از چشم‌پوشی غرب نسبت به فعالیتهای نظامی - هسته‌ای رژیم صهیونیستی ، گفت : سئوال اساسی این است که چرا به اسراییل اجازه فعالیت‌های هسته‌ای داده می‌شود ولی به کشورهای دیگر این اجازه داده نمی‌شود. اگر موضع عادلانه‌ای در خصوص مسایل هسته‌ای در منطقه خاورمیانه اتخاذ نشود، معلوم نیست آینده چه خواهد شد. وی با انتقاد از نپیوستن رژیم صهیونیستی به معاهده منع تکثیر و گسترش سلاحهای هسته‌ای ، گفت : به اسراییل اجازه فعالیت‌های هسته‌ای داده شده، در حالی که سایر کشورهای منطقه از این امکان بی‌بهره هستند. دبیرکل اتحادیه عرب در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده هسته‌ای ایران دلیل اصلی مشکلات خاورمیانه است ، اظهار داشت : پرونده هسته‌ای ایران تنها یکی از مشکلات خاورمیانه است اما دلیل اصلی نیست. مشکلات دیگری نیز مانند مسئله عراق، موضوع فلسطین، برخورد بین مذاهب اسلامی در کشورهای عربی و آفریقایی نیز وجود دارد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10284
    دفعات دیده شده: ۹۱۸ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش