Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • زیباری: دولت عراق در خصوص آزادی دیپلمات‌های ایرانی مسئول است. زیباری: دولت عراق در خصوص آزادی دیپلمات‌های ایرانی مسئول است.
    چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۰:۱۱

    هوشیاری زیباری وزیر امور خارجه عراق گفت که‌دولت عراق تصمیم خود را برای اخراج اعضای سازمان منافقین از این کشور گرفته است. به‌گزارش ‌ایرنا، زیباری شامگاه چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی مشترک با منوچهر متکی همتای ایرانی خود افزود : دولت عراق کمیته‌ای را برای تضمین اجرای این تصمیم تشکیل داده است. وی تصریح کرد : ما با چند کشور خارجی از جمله اروپا صحبت کرده‌ایم تا منافقین اخراج شده را اسکان دهند. زیباری اظهار داشت : در خصوص حادثه دردناک بازداشت جلال ش

    هوشیاری زیباری وزیر امور خارجه عراق گفت که‌دولت عراق تصمیم خود را برای اخراج اعضای سازمان منافقین از این کشور گرفته است. به‌گزارش ‌ایرنا، زیباری شامگاه چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی مشترک با منوچهر متکی همتای ایرانی خود افزود : دولت عراق کمیته‌ای را برای تضمین اجرای این تصمیم تشکیل داده است. وی تصریح کرد : ما با چند کشور خارجی از جمله اروپا صحبت کرده‌ایم تا منافقین اخراج شده را اسکان دهند. زیباری اظهار داشت : در خصوص حادثه دردناک بازداشت جلال شرفی دیپلمات ایرانی در عراق ، کمیته تحقیقی تشکیل شده تا این حادثه را از ابعاد مختلف بررسی کند. وزیر خارجه عراق گفت : بدون تردید نتیجه این تحقیق همه کسانی را که در این حادثه دست داشته اند، معرفی خواهد کرد. وی در پاسخ به پرسشی خاطرنشان کرد : دولت عراق تمام تلاش خود را برای آزادی دیپلمات‌های ربوده شده ایرانی در عراق بکار خواهد گرفت و امیدواریم که آنها بزودی آزاد شده و به کشور و نزد خانواده خود بازگردند. زیباری تاکید کرد: با آقای متکی همفکر هستم ، دولت عراق در خصوص آزادی دیپلمات‌های ایرانی مسئول است. وزیر خارجه عراق در عین حال گفت: نباید آزادی دیپلماتهای ایرانی را با شرکت ایران در اجلاس شرم الشیخ ربط داد. متکی نیز در پاسخ به پرسشی تاکید کرد : دولت عراق مسئول حفاظت از جان دیپلمات‌های ایرانی ربوده شده در عراق است. وی در خصوص اجلاس شرم الشیخ گفت : ما در این‌باره ابهاماتی داریم اما با توجه به توضیحات آقای زیباری مسئله را بررسی می‌کنیم و تصمیم خود در خصوص شرکت و یا عدم شرکت ایران در این اجلاس بزودی اعلام خواهیم کرد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10249
    دفعات دیده شده: ۱۲۰۱ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش