Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نماینده حزب الله در مجلس لبنان: جناح حاکم خود را گروگان بیگانگان و مجری فرامین آنها کرده است. نماینده حزب الله در مجلس لبنان: جناح حاکم خود را گروگان بیگانگان و مجری فرامین آنها کرده است.
    دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۶:۲۷

    عضو فراکسیون حزب الله در مجلس نمایندگان لبنان دعوت شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل این حزب از طرفداران دولت فواد سنیوره برای برگزاری انتخابات زود هنگام و یا توافق برای مشارکت مخالفان دولت سنیوره در اداره امور لبنان را آخرین راه حل برای پایان دادن به بحران کنونی این کشور دانست. حسن حب الله روز دوشنبه در گفتگو با شبکه العالم افزود : بعید است که جناح حاکم لبنان گوش شنوایی برای شنیدن این دعوت و تمایلی برای دادن پاسخ مثبت به آن داشته باشد. وی تصریح کرد: بی

    عضو فراکسیون حزب الله در مجلس نمایندگان لبنان دعوت شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل این حزب از طرفداران دولت فواد سنیوره برای برگزاری انتخابات زود هنگام و یا توافق برای مشارکت مخالفان دولت سنیوره در اداره امور لبنان را آخرین راه حل برای پایان دادن به بحران کنونی این کشور دانست. حسن حب الله روز دوشنبه در گفتگو با شبکه العالم افزود : بعید است که جناح حاکم لبنان گوش شنوایی برای شنیدن این دعوت و تمایلی برای دادن پاسخ مثبت به آن داشته باشد. وی تصریح کرد: بیش از هفت ماه از تحصن گروه های مخالف دولت سنیوره در مرکز بیروت می گذرد اما مواضع جناح حاکم لبنان هنوز تغییر نکرده است. عضو حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ نشانه و علامت اطمینان بخش دیده نشده که نشان دهد جناح حاکم برای پاسخ به مطالبات مشروع ملی گروه های مخالف دولت سنیوره آمادگی کامل دارد بویژه اینکه این جناح خود را گروگان بیگانگان و مجری فرامین آنها کرده است. حب الله گفت: حزب الله دو راهکار را برای پایان بحران لبنان پیشنهادکرده و آن تفاهم درباره ساختار دولت توافقی برای ایجادزمینه مشارکت همه طیف های لبنانی درتصمیم گیری های این کشور و یا انتخابات زودهنگام برای ایجاد ساختار جدید قدرت است. وی تاکید کرد: گروه های مخالف دولت سنیوره تمایل فراوانی برای گذراز بحران کنونی دارند اما با این حال، هر رئیس جمهوری را که خارج از چارچوب قوانین لبنان روی کار بیایید به رسمیت نخواهند شناخت. شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان یکشنبه شب درآئین بیست ونهمین سالروزبه اسارات درآمدن سمیرقنطار قدیمی ترین اسیر لبنانی گفت: آینده لبنان 14 مارس نیست و گروه سیاسی حاکم باید مشارکت واقعی را مبتنی بر راهکارهای قانون اساسی قبول کند و یا انتخابات زودهنگام مجلس را برای تشکیل مجدد دولت بپذیرد و وقت را از دست ندهد. وی افزود: راه برای حل جدی بحران این کشور باز است مشروط بر آنکه مانور سیاسی در کار نباشد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10200
    دفعات دیده شده: ۱۰۲۷ | آخرین مشاهده: ۱ روز پیش