Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • بسیاری از اسراییلی ها به فرار از سرزمینهای اشغالی فکر می کنند. بسیاری از اسراییلی ها به فرار از سرزمینهای اشغالی فکر می کنند.
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۸:۴۷

    روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: بسیاری از اسراییلی ها به علت بی کفایتی مقامات این رژیم، به مهاجرت و فرار از سرزمین های اشغالی فکر می کنند. به گزارش شبکه خبر، این روزنامه صهیونیستی فاش کرد: بیست هزار اسراییلی در چهار ماه گذشته از سرزمینهای اشغالی مهاجرت کرده اند یا در حال مهیا کردن زمینه مهاجرت به خارج اند و این آمار در دو دهه گذشته بی سابقه بوده است. این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد: نارضایتی صهیونیست ها از سران سیاسی این رژیم و مشکلات ن

    روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: بسیاری از اسراییلی ها به علت بی کفایتی مقامات این رژیم، به مهاجرت و فرار از سرزمین های اشغالی فکر می کنند. به گزارش شبکه خبر، این روزنامه صهیونیستی فاش کرد: بیست هزار اسراییلی در چهار ماه گذشته از سرزمینهای اشغالی مهاجرت کرده اند یا در حال مهیا کردن زمینه مهاجرت به خارج اند و این آمار در دو دهه گذشته بی سابقه بوده است. این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد: نارضایتی صهیونیست ها از سران سیاسی این رژیم و مشکلات نظام آموزشی و بی اعتبار شدن افراد حکومتی و نبود امنیت از عوامل اصلی فرار یهودیان از سرزمین های فلسطین اشغالی است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10154
    دفعات دیده شده: ۱۰۹۲ | آخرین مشاهده: ۶ روز پیش