Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مجالس ایالتی امریکا خواستار استیضاح بوش و  چنی شدند مجالس ایالتی امریکا خواستار استیضاح بوش و چنی شدند
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۳:۰۴

    قانونگذاران مجلس سنای ایالت ورمونت آمریکا در اقدامی نمادین، درخواست استیضاح جرج بوش رئیس جمهوری آمریکا و دیک چنی معاون وی را تصویب کردند. به گزارش روز شنبه خبرگزاری آسوشیتدپرس از مونت پلیر در ورمونت، این قطعنامه غیرالزام‌آور با ‪ ۱۶‬رای موافق در برابر ‪ ۹‬رای مخالف در این ایالت واقع در شمال شرق آمریکا تصویب شد. قطعنامه مزبور تازه‌ترین تلاش نمادین برای استیضاح بوش در این ایالت محسوب می‌شود. ماه مارس، ‪ ۴۰‬شهر این ایالت در نشست‌های سالانه خود به

    قانونگذاران مجلس سنای ایالت ورمونت آمریکا در اقدامی نمادین، درخواست استیضاح جرج بوش رئیس جمهوری آمریکا و دیک چنی معاون وی را تصویب کردند. به گزارش روز شنبه خبرگزاری آسوشیتدپرس از مونت پلیر در ورمونت، این قطعنامه غیرالزام‌آور با ‪ ۱۶‬رای موافق در برابر ‪ ۹‬رای مخالف در این ایالت واقع در شمال شرق آمریکا تصویب شد. قطعنامه مزبور تازه‌ترین تلاش نمادین برای استیضاح بوش در این ایالت محسوب می‌شود. ماه مارس، ‪ ۴۰‬شهر این ایالت در نشست‌های سالانه خود به قطعنامه‌هایی مشابه و غیرالزام‌آور رای موافق دادند. براساس این گزارش، قانونگذاران ایالتی در ویسکانسین و واشنگتن نیز تلاش‌هایی را در خصوص قطعنامه‌هایی مشابه به عمل آورده‌اند، اما به گفته بیل وایت سخنگوی کنفرانس ملی مجالس قانونگذاری ایالتی، سنای ورمونت نخستین مجلس ایالتی است که چنین قطعنامه‌ای را تصویب کرده است. وایت ادامه داد که دیگر مجالس قطعنامه‌هایی را درباره جنگ عراق تصویب کرده‌اند، اما تصور می‌کنیم که این نخستین مورد استیضاح است. قطعنامه یاد شده می‌گوید که اقدامات بوش و چنی در داخل و خارج از آمریکا از جمله در عراق، پرسش‌هایی جدی را در خصوص مشروعیت قانونی، مطابقت با قانون اساسی و نقض اعتماد عمومی ایجاد می‌کند.

    قطعنامه یاد شده می‌گوید که اقدامات بوش و چنی در داخل و خارج از آمریکا از جمله در عراق، پرسش‌هایی جدی را در خصوص مشروعیت قانونی، مطابقت با قانون اساسی و نقض اعتماد عمومی ایجاد می‌کند.
    قطعنامه یاد شده می‌گوید که اقدامات بوش و چنی در داخل و خارج از آمریکا از جمله در عراق، پرسش‌هایی جدی را در خصوص مشروعیت قانونی، مطابقت با قانون اساسی و نقض اعتماد عمومی ایجاد می‌کند. جیمز لیس از هواداران خروج نظامی از عراق و استیضاح بوش و چنی، گفت که این اقدام سنای ورمونت تاثیر سیاسی شگرفی را در زمینه تصمیم‌گیری عمومی در خصوص نوع تدبیر قابل اتخاذ در مورد بوش، خواهد داشت. قانونگذاران ورمونت پیشتر نیز با تصویب قطعنامه غیرالزام‌آور دیگری خواستار خروج فوری نظامیان از عراق شده بودند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10147
    دفعات دیده شده: ۱۱۶۰ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش