Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حماس: اردن و یا هیچ کشور دیگر در جهان حق ندارد حق بازگشت آوارگان فلسطینی را نادیده بگیرد. حماس: اردن و یا هیچ کشور دیگر در جهان حق ندارد حق بازگشت آوارگان فلسطینی را نادیده بگیرد.
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۱۲

    جنبش‌‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین از سخنان اخیر عبدالله دوم پادشاه اردن در خصوص حق بازگشت آورگان فلسطینی به خانه و کاشانه شان انتقاد کردند. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت: اردن و یا هیچ کشور دیگر در جهان حق ندارد در خصوص این مساله مذاکره کند. وی افزود: این موضوع غیرقابل مذاکره است. شاه اردن در تازه ترین اظهارات خود مدعی شد می‌توان موضوع پرداخت غرامت مالی به آوارگان را به جای بازگ

    جنبش‌‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین از سخنان اخیر عبدالله دوم پادشاه اردن در خصوص حق بازگشت آورگان فلسطینی به خانه و کاشانه شان انتقاد کردند. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت: اردن و یا هیچ کشور دیگر در جهان حق ندارد در خصوص این مساله مذاکره کند. وی افزود: این موضوع غیرقابل مذاکره است. شاه اردن در تازه ترین اظهارات خود مدعی شد می‌توان موضوع پرداخت غرامت مالی به آوارگان را به جای بازگشت آنان به دیارشان مورد بحث و بررسی قرار داد. جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اظهارات اخیر ملک عبدالله دوم شاه اردن درباره حق بازگشت آوارگان به خانه و کاشانه شان را محکوم کرد و آن را به مثابه لغو حق بازگشت آوارگان دانست. "محمد الحرازین" از رهبران این جنبش امروز شنبه در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت: «بازگشت آوارگان به خانه و کاشانه شان حقی قانونی و انسانی و غیر قابل معامله است.» وی اظهارات شاه اردن را به مثابه درخواست از فلسطینیان برای چشم پوشی از اصول و آرمان های آنان خواند که سال‌ها برای استیفای این اصول و آرمان‌ها جهاد و مبارزه کردند. حرازین تصریح کرد، این اظهارات هرگز در خدمت مساله فلسطین نبوده و با اهداف و برنامه های دشمن صهیونیستی و همپیمانان آن در منطقه همسو است.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 10146
    دفعات دیده شده: ۸۱۰ | آخرین مشاهده: ۲۲ ساعت پیش