Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • بیش از دو سوم آمریکایی‌ها خواستار پایان جنگ عراق هستند بیش از دو سوم آمریکایی‌ها خواستار پایان جنگ عراق هستند
    جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۵:۲۸

    (((از سوی دیگر، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه با انتقاد شدید از سخنان هری رید نماینده پرنفوذ دموکرات مبنی بر شکست امریکا در عراق، به تشدید جنگ لفظی بین کاخ سفید و مجلس نمایندگاه دامن زد.))) نتیجه آخرین نظرسنجی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان از مردم آمریکا درباره جنگ عراق، حاکی از مخالفت گسترده و بی سابقه افکار عمومی این کشور با جنگ عراق است . براساس نتایج این نظرسنجی، حداقل ‪ ۶۹‬درصد مردم آمریکا معتقدند شرایط کنونی در عراق به زیان آمریکا است. نتایج این نظر

    از سوی دیگر، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه با انتقاد شدید از سخنان هری رید نماینده پرنفوذ دموکرات مبنی بر شکست امریکا در عراق، به تشدید جنگ لفظی بین کاخ سفید و مجلس نمایندگاه دامن زد.

    از سوی دیگر، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه با انتقاد شدید از سخنان هری رید نماینده پرنفوذ دموکرات مبنی بر شکست امریکا در عراق، به تشدید جنگ لفظی بین کاخ سفید و مجلس نمایندگاه دامن زد.
    نتیجه آخرین نظرسنجی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان از مردم آمریکا درباره جنگ عراق، حاکی از مخالفت گسترده و بی سابقه افکار عمومی این کشور با جنگ عراق است . براساس نتایج این نظرسنجی، حداقل ‪ ۶۹‬درصد مردم آمریکا معتقدند شرایط کنونی در عراق به زیان آمریکا است. نتایج این نظرسنجی، نشان از افزایش مخالفان با جنگ عراق در ظرف مدت چند ماه گذشته دارد و نسبت به سال گذشته بیش از پانزده درصد رشد داشته است. در نظرسنجی‌هایاکتبر و ژوئن سال گذشته، به‌ترتیب ‪ ۶۲‬و ‪ ۵۴‬درصد مردم با جنگ عراق مخالفت کرده بودند. به اعتراف سی‌ان‌ان این بدان معناست که افکار عمومی آمریکا براین عقیده است که حضور نیروهای این کشور در عراق بی‌فایده است و اعزام نیروهای بیشتر به عراق کمکی به بهبود اوضاع این کشور نخواهد کرد. طبق اعلام سی‌ان‌ان، با وجود آنکه این نظرسنجی قبل از انفجارهای مرگبار روز چهارشنبه در بغداد انجام شد، نتایج آن حاکی است که مردم آمریکا بیش از گذشته در مورد پیروزی آمریکا در جنگ عراق بدبین هستند. از سوی دیگر در همین پیوند، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه با انتقاد شدید از سخنان هری رید نماینده پرنفوذ دموکرات مبنی بر شکست امریکا در عراق، به تشدید جنگ لفظی بین کاخ سفید و مجلس نمایندگاه دامن زد و اظهار داشت هری رید باید شهامت اثبات ادعاهای خود را داشته باشد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از تیپ سیتی، دانا پرینو سخنگوی کاخ سفید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مساله بسیار نگران‌کننده است که بعضی‌ها در ساختمان کنگره فکر می‌کنند بیش از فرماندهان نظامی درباره جنگ اطلاع دارند. این در حالی است که ظاهرا نتیجه سفر ناگهانی گیتس، وزیر دفاع امریکا به عراق نیز حاصلی برای دولت بوش نداشته است و روند خشونت ها در این کشور همچنان روبه افزایش است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10126
    دفعات دیده شده: ۸۵۰ | آخرین مشاهده: ۱۵ ساعت پیش