Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • عامل حادثه ویرجینیا: من میخواهم الهام بخش نسل های فقیر و مردم بی پناه شوم. عامل حادثه ویرجینیا: من میخواهم الهام بخش نسل های فقیر و مردم بی پناه شوم.
    پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۴۷

    قاتل 32 دانشجوی دانشگاه ویرجینیای آمریکا پیش از مرگش فیلمی ویدئویی را برای یک شبکه تلویزیونی آمریکا ارسال کرده بود که در آن به شدت طبقه ثروتمند آمریکا را مورد حمله قرار داده و آنها را عامل اقدام خود خوانده بود. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، چو سونگ‌هوی 23 ساله که به عنوان قاتل 32 دانشجوی دانشگاه ویرجینیا معرفی شده، در فیلمی ویدئویی که پیش از مرگش برای شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی آمریکا ارسال کرده، خطاب به دانشجویان طبقه ثروتمند جامعه

    قاتل 32 دانشجوی دانشگاه ویرجینیای آمریکا پیش از مرگش فیلمی ویدئویی را برای یک شبکه تلویزیونی آمریکا ارسال کرده بود که در آن به شدت طبقه ثروتمند آمریکا را مورد حمله قرار داده و آنها را عامل اقدام خود خوانده بود. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، چو سونگ‌هوی 23 ساله که به عنوان قاتل 32 دانشجوی دانشگاه ویرجینیا معرفی شده، در فیلمی ویدئویی که پیش از مرگش برای شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی آمریکا ارسال کرده، خطاب به دانشجویان طبقه ثروتمند جامعه می گوید:«شما صدها میلیون فرصت و راه داشتید تا از واقعه امروز جلوگیری کنید. اما تصمیم گرفتید خون مرا بریزید. شما من را به انزوا راندید و تنها یک راه برایم باقی گذاشتید. این تصمیم شما بود حالا شما دستتان به خون آلوده است و نمی توانید آن را پاک کنید.» به گزارش شبکه ان‌بی‌سی بسته پستی شامل بیانیه ای 23 صفحه ای از سخنان چو، 28 کلیپ ویدئویی و 43 عکس است که در بعضی عکس ها چو را در حال نشانه رفتن به سوی دوربین نشان می دهد. این بسته پستی روز سه شنبه به دست دفتر مرکزی شبکه ان‌بی‌سی در نیویورک رسید و روز چهارشنبه باز شد. تاریخ مهر پستی بسته نشان می دهد که بسته ساعت 9 صبح روز دوشنبه یعنی یک ساعت و 45 دقیقه قبل از تیراندازی چو به سوی دانشجویان دانشگاه فنی ویرجینیا پست شده است. چو با صدایی خشن می گوید:« مرسدس بنزهای شما برایتان کافی نبود، بچه های لوس، پولهایتان کافی نبود، آدم های پرافاده. فساد و عیاشی هایتان کافی نبود تا خوشگذرانی هایتان را ارضا کند.» وی در ادامه می گوید:«شما قلب من را ویران کردید و به روحم تجاوز کردید. من مثل عیسی مسیح می میرم تا الهام بخش نسل های فقیر و مردم بی پناه شوم.»



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10110
    دفعات دیده شده: ۸۶۵ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش