Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • وزیر مستعفی لبنان: اجازه نخواهیم داد تا لبنان به میدانی برای سیاست‌های آمریکا تبدیل شود. وزیر مستعفی لبنان: اجازه نخواهیم داد تا لبنان به میدانی برای سیاست‌های آمریکا تبدیل شود.
    یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۸:۲۱

    محمد فنیش وزیر مستعفی انرژی لبنان و از هواداران حزب‌الله این کشور گفت: شورای امنیت سازمان ملل حق دخالت در امور داخلی لبنان را ندارد. وی روز یکشنبه در سخنانی در جنوب لبنان افزود: شورای امنیت نمی‌تواند جایگزین نهادهای قانونی لبنان یا هر کشور دیگری شود. فنیش خاطر نشان کرد: کشورهایی که از علاقه مندی خود به ثبات لبنان دم می زنند باید در امور داخلی کشور ما دخالت نکنند و بر لبنان فشار نیاورند زیرا این کشور تحمل فشارها به ویژه از طرف شورای امنیت و دبیر

    محمد فنیش وزیر مستعفی انرژی لبنان و از هواداران حزب‌الله این کشور گفت: شورای امنیت سازمان ملل حق دخالت در امور داخلی لبنان را ندارد. وی روز یکشنبه در سخنانی در جنوب لبنان افزود: شورای امنیت نمی‌تواند جایگزین نهادهای قانونی لبنان یا هر کشور دیگری شود. فنیش خاطر نشان کرد: کشورهایی که از علاقه مندی خود به ثبات لبنان دم می زنند باید در امور داخلی کشور ما دخالت نکنند و بر لبنان فشار نیاورند زیرا این کشور تحمل فشارها به ویژه از طرف شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل را ندارد. وی تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد تا لبنان به میدانی برای سیاست‌های آمریکا تبدیل شود. فنیش ادعا کرد: نیروهای ‪ ۱۴‬مارس که حاکمیت را در اختیار دارند با تعهداتی که به خارج داده‌اند لبنان را وارد بحران و مسایل داخلی را بین‌المللی کرده‌اند. وزیر مستعفی انرژی لبنان گفت: گروه سیاسی حاکم اگر خواهان توافق هستند ما حاضریم اما اگر خواهان انحصارطلبی در حکومت هستند باید پیامدهای آن را بپذیرند. وی اضافه کرد: موضوع برگزاری دادگاه بین‌المللی برای محاکمه عاملان ترور "رفیق حریری" نخست وزیر پیشین لبنان تنها بر اساس راهکارهای موجود در قانون اساسی و در چارچوب دولت وحدت ملی و تایید رییس جمهوری و مجلس می تواند برگزار شود. حریری دو سال و دو ماه پیش در انفجاری بزرگ در غرب بیروت ترور شد و بیشتر مردم و گروه‌های لبنان، نظام پیشین امنیتی این کشور و نیز نظام سیاسی سوریه را به دخالت داشتن در این عملیات تروریستی متهم می‌کنند و خواستار محاکمه‌ی عوامل آن هستند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10035
    دفعات دیده شده: ۱۱۱۷ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش