Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: سخن‌پراکنی‌های غیرواقعی و تبلیغاتی مسئولان آمریکایی ناکارآمد و محکوم به شکست است. سخنگوی وزارت امور خارجه: سخن‌پراکنی‌های غیرواقعی و تبلیغاتی مسئولان آمریکایی ناکارآمد و محکوم به شکست است.
    جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱:۴۰

    سید محمدعلی حسینی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اظهارات معاون وزیر امور خارجه آمریکا درباره تولید سوخت هسته‌ای در ایران گفت: اعلام مواضع غیرواقعی و تبلیغاتی از سوی مسئولان آمریکایی که با هدف تحریف افکارعمومی صورت می‌پذیرد، هیچگونه ارتباطی با رویکردهای حقوقی و قانونی جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مفاد معاهده ‪ NPT‬ندارد. به گزارش روز جمعه اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امورخارجه، حسینی تصریح کرد : پیشرفت‌های علمی دانشمندان

    سید محمدعلی حسینی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اظهارات معاون وزیر امور خارجه آمریکا درباره تولید سوخت هسته‌ای در ایران گفت: اعلام مواضع غیرواقعی و تبلیغاتی از سوی مسئولان آمریکایی که با هدف تحریف افکارعمومی صورت می‌پذیرد، هیچگونه ارتباطی با رویکردهای حقوقی و قانونی جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مفاد معاهده ‪ NPT‬ندارد. به گزارش روز جمعه اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امورخارجه، حسینی تصریح کرد : پیشرفت‌های علمی دانشمندان و نخبگان جوان ایرانی برخاسته از عزم و اراده آحاد ملت ایران و برای توسعه پایدارو تامین رفاه و ترقی کشور خویش بوده و سخن‌پراکنی‌های نامناسب و غیرمنطقی ، در مقابل این خواست عمومی و اجماع ملی ایرانیان ناکارآمد و محکوم به شکست است. سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به عینیت یافتن توان تولید صنعتی سوخت هسته‌ای برای برنامه‌های صلح‌آمیز اتمی ایران اشاره وخاطر نشان کرد: ارزیابی صحیح و پیروی دولتمردان آمریکایی از رویه‌های منطقی و واقع‌بینانه و همچنین احترام به خواست ملت ایران درتامین حقوق مسلم‌ و مشروع هسته‌ای خویش و بازگشت به سازوکارهای سنجیده و قانونی می‌تواند ضمن تحقق خواست ملت ایران ، فرصت مناسب را برای تعیین‌مکانیزم‌های رفع ابهامات احتمالی و عدم‌انحراف در چارچوب معاهده‪ NPT‬پدید آورد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10001
    دفعات دیده شده: ۷۹۳ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش