Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دیلی میل فاش کرد: دولت انگلیس پیش از آزادی نظامیان مجوز فروش خاطراتشان را صادر کرده بود! دیلی میل فاش کرد: دولت انگلیس پیش از آزادی نظامیان مجوز فروش خاطراتشان را صادر کرده بود!
    جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱:۱۱

    روزنامه دیلی میل چاپ لندن روز جمعه در گزارشی فاش کرد، وزارت دفاع انگلیس پیش از آزادی نظامیان دستگیر شده توسط ایران، تصمیم جنجالی استفاده تبلیغاتی از آنان از طریق صدور مجوز فروش خاطراتشان را گرفته بود. نشریه انگلیسی به نقل از منابع خبری در دولت نوشت: مقامات وزارت دفاع زمانی که نظامیان انگلیسی همچنان در ایران تحت بازداشت بودند جزییات چگونگی برخورد با پیشنهادهای مالی رسانه‌ها برای دستیابی به خاطرات این نظامیان را طراحی کرده بودند. این روزنامه همچن

    روزنامه دیلی میل چاپ لندن روز جمعه در گزارشی فاش کرد، وزارت دفاع انگلیس پیش از آزادی نظامیان دستگیر شده توسط ایران، تصمیم جنجالی استفاده تبلیغاتی از آنان از طریق صدور مجوز فروش خاطراتشان را گرفته بود. نشریه انگلیسی به نقل از منابع خبری در دولت نوشت: مقامات وزارت دفاع زمانی که نظامیان انگلیسی همچنان در ایران تحت بازداشت بودند جزییات چگونگی برخورد با پیشنهادهای مالی رسانه‌ها برای دستیابی به خاطرات این نظامیان را طراحی کرده بودند. این روزنامه همچنین نوشت: افشای طرح دولت برای فروش خاطرات نظامیان دستگیر شده در ایران پیش از آزادی آنان در تناقض با ادعاهای دز براون وزیر دفاع درباره بی‌اطلاعی از است و بسیار غیر محتمل به نظر می‌رسد که وزیر دفاع و شخص نخست وزیر از این طرح بی‌اطلاع بوده باشند. همزمان با انتشار گزارشهای افشاگرانه مطبوعات انگلیس از نقش دولت در فروش خاطرات نظامیان این کشور، نزدیک به سه هزار شهروند انگلیس تا کنون با امضای توماری در سایت تونی بلر نخست وزیر این کشور خواستار شناسایی و اخراج افراد مسوول در این پرونده شده‌اند. انتظار می‌رود، وزیر دفاع انگلیس هفته آینده و با باز شدن پارلمان پس از تعطیلات دو هفته‌ای عید پاک، با حضور در صحن مجلس عوام به سوالات نمایندگان در این زمینه پاسخ دهد. با توجه به تداوم فشارها، قبول مسئولیت توسط براون که به نظر می‌رسد برای رهاندن بلر از مسوولیت این رسوایی اعلام شده، می‌تواند به تزلزل موقعیت دولتی وی و حتی استعفا یا برکناریش از دولت منجر شود.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9999
    دفعات دیده شده: ۲۰۸۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش