Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سربازان ‌آمریکایی به دلیل طولانی شدن اشغال عراق و افغانستان‌ بیشتر باید خدمت کنند! سربازان ‌آمریکایی به دلیل طولانی شدن اشغال عراق و افغانستان‌ بیشتر باید خدمت کنند!
    پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۹:۰۰

    رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که دوره خدمت سربازان آمریکایی در مناطق جنگی عراق و افغانستان به ‪ ۱۵‬ماه افزایش می‌یابد. تاکنون نیروهای نظامی آمریکا برای یک دوره ‪ ۱۲‬ماهه به افغانستان و یا عراق اعزام می‌شدند. بر اساس این دستور که فورا قابل اجرا است نیروهای آمریکا حداقل به مدت ‪ ۱۲‬و حداکثر ‪ ۱۵‬ماه باید در مناطق جنگی خدمت کنند. سربازان آمریکایی برای هر ماه خدمت اضافی یکهزار دلار اضافه حقوق دریافت می‌کنند. این طرح جدید آمریکا شامل دو لشکر

    رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که دوره خدمت سربازان آمریکایی در مناطق جنگی عراق و افغانستان به ‪ ۱۵‬ماه افزایش می‌یابد. تاکنون نیروهای نظامی آمریکا برای یک دوره ‪ ۱۲‬ماهه به افغانستان و یا عراق اعزام می‌شدند. بر اساس این دستور که فورا قابل اجرا است نیروهای آمریکا حداقل به مدت ‪ ۱۲‬و حداکثر ‪ ۱۵‬ماه باید در مناطق جنگی خدمت کنند. سربازان آمریکایی برای هر ماه خدمت اضافی یکهزار دلار اضافه حقوق دریافت می‌کنند. این طرح جدید آمریکا شامل دو لشکری نیست که در عراق حضور دارند و مدت ماموریت آنها به ‪ ۱۶‬ماه افزایش یافته است. گیتس که از دسامبر سال گذشته به عنوان وزیر دفاع آمریکا به کار مشغول است، متوجه شده که حتی حفظ تعداد نیروها در مناطق جنگی آسان نیست چه رسد به افزایش نیروهایی که درعراق خدمت می‌کنند. وی گفت به همین دلیل است که او به بوش پیشنهاد داده ظرف پنج سال آتی ‪ ۲۷‬هزار نفر به جمع نیروهای تفنگدار آمریکا اضافه و ‪ ۶۲‬هزار نفر نیز جذب ارتش شوند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9957
    دفعات دیده شده: ۶۸۸ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش