Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نیروهای آمریکایی اجازه‌ی عملیات علیه پایگاه نظامی القاعده در شمال بغداد را نمی‌دهند. نیروهای آمریکایی اجازه‌ی عملیات علیه پایگاه نظامی القاعده در شمال بغداد را نمی‌دهند.
    پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۳:۰۸

    یک منبع امنیتی در نیروهای تکاور وابسته به وزارت کشور عراق گفت: گروههای مسلح و تروریستی وابسته به القاعده در رضوانیه در شمال بغداد اقدام به ساخت پایگاه آموزش نظامی برای خود کرده‌اند. به گزارش روز پنجشنبه ایرنا این منبع افزود که گروه‌های مسلح وابسته به القاعده در این پایگاه به اعضا و هوادارانشان آموزش تروریستی می‌دهند و این اقدام با سکوت آگاهانه ارتش آمریکا روبرو شده است. منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود گفت: نظر به این که منطقه به لحاظ امنیتی

    یک منبع امنیتی در نیروهای تکاور وابسته به وزارت کشور عراق گفت: گروههای مسلح و تروریستی وابسته به القاعده در رضوانیه در شمال بغداد اقدام به ساخت پایگاه آموزش نظامی برای خود کرده‌اند. به گزارش روز پنجشنبه ایرنا این منبع افزود که گروه‌های مسلح وابسته به القاعده در این پایگاه به اعضا و هوادارانشان آموزش تروریستی می‌دهند و این اقدام با سکوت آگاهانه ارتش آمریکا روبرو شده است. منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود گفت: نظر به این که منطقه به لحاظ امنیتی در اختیار نیروهای آمریکایی است آنها به نیروهای عراقی اجازه‌ی عملیات ضد گروه‌های مسلح نمی‌دهند. وی تاکید کرد که افراد مسلح با آسودگی دوره‌ی تمرینات ویژه عملیات تروریستی را در این پایگاه می‌گذرانند و سپس آن را ضد شهروندان عراقی به کار می‌برند. پایگاه رضوانیه تنها پایگاه آموزش نظامی گروههای مسلح در عراق نیست و این گروهها در مناطق مختلف از جمله استان "دیاله" و شمال بغداد در منطقه موسوم به "مثلت مرگ" پایگاه‌های مشابهی دارند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9955
    دفعات دیده شده: ۷۴۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش