Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • فایننشال تایمز اطلاعات جدیدی از رسوایی مالی - اخلاقی پل وولفویتز را فاش کرد فایننشال تایمز اطلاعات جدیدی از رسوایی مالی - اخلاقی پل وولفویتز را فاش کرد
    پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۲:۰۰

    پایگاه اینترنتی فایننشال تایمز روز پنجشنبه نوشت: پل وولفویتز رییس آمریکایی بانک جهانی شخصا دستوری را در زمینه ارتقای شغلی و افزایش چشمگیر حقوق یک کارمند این بانک صادر کرد. به گزارش ایرنا، این منبع، افزود که وی اندکی پس از انتصاب به ریاست بانک جهانی، به رییس منابع انسانی دستور داد، سطح حقوق و مزایای شحا رضا از کارمندان زن این بانک را به دلیل برقراری رابطه عاطفی با او، به حدود ‪ ۲۰۰‬هزار دلار افزایش دهد. بر این اساس، این زن لیبیایی‌الاصل همچنین ا

    پایگاه اینترنتی فایننشال تایمز روز پنجشنبه نوشت: پل وولفویتز رییس آمریکایی بانک جهانی شخصا دستوری را در زمینه ارتقای شغلی و افزایش چشمگیر حقوق یک کارمند این بانک صادر کرد. به گزارش ایرنا، این منبع، افزود که وی اندکی پس از انتصاب به ریاست بانک جهانی، به رییس منابع انسانی دستور داد، سطح حقوق و مزایای شحا رضا از کارمندان زن این بانک را به دلیل برقراری رابطه عاطفی با او، به حدود ‪ ۲۰۰‬هزار دلار افزایش دهد. بر این اساس، این زن لیبیایی‌الاصل همچنین ارتقای مقام یافت و در نهایت برای انجام یک ماموریت به وزارت امور خارجه آمریکا منتقل شد. براساس این گزارش، خشم و نارضایتی ناشی از افشای جزئیات این رسوایی، نشست سالانه بانک جهانی در هفته آینده را تهدید و تردیدهایی را در خصوص سرنوشت وولفویتز بعنوان رییس این بانک، ایجاد می‌کند.

    براساس این گزارش، خشم و نارضایتی ناشی از افشای جزئیات این رسوایی، نشست سالانه بانک جهانی در هفته آینده را تهدید و تردیدهایی را در خصوص سرنوشت وولفویتز بعنوان رییس این بانک، ایجاد می‌کند.
    این در حالی است که وولفویتز از معماران اصلی تهاجم تحت رهبری آمریکا به عراق و مرد شماره‌ی دو سابق در وزارت دفاع این کشور، ریشه‌کنی فساد در روند وام‌دهی بانک جهانی را خواستار است . وولفویتز روز دوشنبه در بیانیه‌ای، بدون ذکر نام کارمند مزبور مسوولیت کامل این پرونده را که شورای حکام بانک جهانی سرگرم تحقیق در خصوص آن است، تقبل کرد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9952
    دفعات دیده شده: ۸۹۰ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش