Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • معاون وزیر امور خارجه روسیه : تهدید و تحریم ایران کارآمد نیست. معاون وزیر امور خارجه روسیه : تهدید و تحریم ایران کارآمد نیست.
    جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۹:۰۸

    معاون وزیر امور خارجه روسیه، اعمال تحریم و تهدیدات نظامی برای حل مساله پرونده اتمی ایران را غیرموثر خواند. آلکساندر سالتانوف روز جمعه در یک کنفرانس خبری در مسکو گفت: تجربه عراق نشان داد که استفاده از تحریم و یا اقدامات نظامی، برای حل موضوع برنامه اتمی ایران کارآمد نیست. وی افزود: باید دید ایران به قطعنامه‌های اخیر شورای امنیت چه واکنشی نشان خواهد داد تا مسیر و سمت حرکت مشخص شود. معاون وزیر خارجه روسیه در مورد وضعیت نیروگاه بوشهر که توسط متخصصا

    معاون وزیر امور خارجه روسیه، اعمال تحریم و تهدیدات نظامی برای حل مساله پرونده اتمی ایران را غیرموثر خواند. آلکساندر سالتانوف روز جمعه در یک کنفرانس خبری در مسکو گفت: تجربه عراق نشان داد که استفاده از تحریم و یا اقدامات نظامی، برای حل موضوع برنامه اتمی ایران کارآمد نیست. وی افزود: باید دید ایران به قطعنامه‌های اخیر شورای امنیت چه واکنشی نشان خواهد داد تا مسیر و سمت حرکت مشخص شود. معاون وزیر خارجه روسیه در مورد وضعیت نیروگاه بوشهر که توسط متخصصان روسی ساخته می‌شود گفت: تماس بین کارشناسان دو کشور برای ادامه روند تکمیل نیروگاه ادامه دارد. نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه در پاسخ سوالی درمورد دیدار رییس جمهوری سوریه با رییس مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: ما اینگونه تماسها را مفید و لازم می‌دانیم بویژه آنکه "اسد" دراین دیدار، تمایل کشورش به گفتگو با اسراییل را تایید کرد. وی نتایج کنفرانس سران عرب در ریاض را نیز مثبت ارزیابی نمود و گفت: برای نخستین بار در سالهای اخیر، شرکت‌کنندگان در این نشست در همه مسایل اتفاق نظر داشتند. "سالتانوف"، "استقبال اسراییل" از بیانیه سران عرب را امید بخش دانست و ابراز امیدواری کرد از این فرصت برای احیای مذاکرات اعراب و اسراییل برای حل مساله فلسطین استفاده شود. مقام روس در خصوص مساله عراق اظهار داشت: مسکو در سال ‪ ،۲۰۰۳‬برپایی کنفرانس بین‌المللی درمورد عراق را پیشنهاد داداما غرب و برخی عراقی ها این ایده را نپذیرفتند. "بااین وجود روسیه معتقد است مساله عراق تنها با حضور فعال و مشارکت همه گروههای سیاسی و قومی این کشور قابل حل است"



    خبر
    نام منبع: ایرنا
    شماره مطلب: 9829
    دفعات دیده شده: ۹۰۴ | آخرین مشاهده: ۶ ساعت پیش