Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • پیروزی‌ درخشان حماس در انتخابات شهرداری‌ خان یونس پیروزی‌ درخشان حماس در انتخابات شهرداری‌ خان یونس
    جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۲۰:۴۵

    فهرست ائتلافی کارکنان جنبش مقاومت اسلامی حماس و جبهه خلق برای آزادی فلسطین عصر روز پنجشنبه در انتخابات اتحادیه کارکنان شهرداری‌ خان یونس پیروز شد. حماس ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت این پیروزی عظیم تاکید کرد که این پیروزی نشانگر اعتماد ملت فلسطین به برنامه های این جنبش مبارز است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی‌ فلسطین (((حماد الرقب سخنگوی‌ حماس در خان یونس گفت که پیروزی این فهرست در این تجربه دمکراسی‌ که برای‌ نخستین بار در تاریخ شهرداری‌ نابلس صورت می

    فهرست ائتلافی کارکنان جنبش مقاومت اسلامی حماس و جبهه خلق برای آزادی فلسطین عصر روز پنجشنبه در انتخابات اتحادیه کارکنان شهرداری‌ خان یونس پیروز شد. حماس ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت این پیروزی عظیم تاکید کرد که این پیروزی نشانگر اعتماد ملت فلسطین به برنامه های این جنبش مبارز است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی‌ فلسطین حماد الرقب سخنگوی‌ حماس در خان یونس گفت که پیروزی این فهرست در این تجربه دمکراسی‌ که برای‌ نخستین بار در تاریخ شهرداری‌ نابلس صورت می‌ گیرد نشانگر اعتماد ملت فلسطین به این جنبش و برنامه ها‌ی‌ آن است.

    حماد الرقب سخنگوی‌ حماس در خان یونس گفت که پیروزی این فهرست در این تجربه دمکراسی‌ که برای‌ نخستین بار در تاریخ شهرداری‌ نابلس صورت می‌ گیرد نشانگر اعتماد ملت فلسطین به این جنبش و برنامه ها‌ی‌ آن است.
    وی افزود که این پیروزی در حالی محقق می شود که چند روز پیش نیز انجمن دانشجویی حماس در انتخابات شورای دانشجویی دانشگاه های‌ الخلیل و بیرزیت و انجمن معلمان حماس نیز در انتخابات اتحادیه صنفی‌ معلمان پیروزی درخشانی‌ را رقم زدند و این امر نشان می‌ دهد که مردم فلسطین همچنان از حماس و برنامه های‌ آن حمایت می‌کنند و محاصره ظالمانه ای‌ که آمریکا و "اسرائیل" علیه آنان تحمیل کرده اند هیچ تاثیری‌ بر روحیه مبارزاتی‌ آنان و پایبندی آنان به آرمان هایشان نگذاشته است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9828
    دفعات دیده شده: ۵۴۶ | آخرین مشاهده: ۵ ساعت پیش