Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • آسوشیتدپرس: ایران در رویارویی با انگلیس اقتدار خود را به نمایش گذارد آسوشیتدپرس: ایران در رویارویی با انگلیس اقتدار خود را به نمایش گذارد
    پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۱:۰۰

    خبرگزاری آسوشیتدپرس روز پنجشنبه نوشت: ایران از رویارویی با انگلیس در قضیه تفنگداران دریایی، اقتدار خود را به نمایش گذاشت. (((این خبرگزاری با اشاره به قدرت نمایی پیروزمندانه ایران افزود: این مناقشه یک چیز را بیش از همه ثابت کرد و آن این که تصمیم‌گیری داخلی ایران عمدتا برای غرب مرموز باقی می‌ماند. ))) آسوشیتدپرس اضافه کرد که بدیهی است ایران دستاوردهایی در این مناقشه داشته که حداقل برای محتاط کردن غرب کافی است. این خبرگزاری به نقل از جیمز دابینز، ف

    خبرگزاری آسوشیتدپرس روز پنجشنبه نوشت: ایران از رویارویی با انگلیس در قضیه تفنگداران دریایی، اقتدار خود را به نمایش گذاشت. این خبرگزاری با اشاره به قدرت نمایی پیروزمندانه ایران افزود: این مناقشه یک چیز را بیش از همه ثابت کرد و آن این که تصمیم‌گیری داخلی ایران عمدتا برای غرب مرموز باقی می‌ماند.

    این خبرگزاری با اشاره به قدرت نمایی پیروزمندانه ایران افزود: این مناقشه یک چیز را بیش از همه ثابت کرد و آن این که تصمیم‌گیری داخلی ایران عمدتا برای غرب مرموز باقی می‌ماند.
    آسوشیتدپرس اضافه کرد که بدیهی است ایران دستاوردهایی در این مناقشه داشته که حداقل برای محتاط کردن غرب کافی است. این خبرگزاری به نقل از جیمز دابینز، فرستاده سابق دولت بوش به افغانستان که اکنون تحلیلهای نظامی را برای شرکت رند در آمریکا هدایت می‌کند، نوشت که این ماجرا ضمن نشان دادن ظرفیت ایران برای اقدام، موجب می‌شود که نیروهای انگلیس و آمریکا بااحتیاط بیشتری عمل کنند. ‪ ۱۵‬نظامی انگلیسی که به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سرزمینی ایران بازداشت شده بودند پس از اینکه از سوی جمهوری اسلامی ایران مورد عفو و بخش قرار گرفتند صبح پنجشنبه تهران را به مقصد لندن ترک کردند. مرزبانان دریایی ایران روز سوم فروردین ماه امسال نظامیان انگلیسی را پس از ورود غیر قانونی به آبهای سرزمینی ایران، بازداشت کرده بودند. آقای احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه مطبوعاتی روز چهارشنبه خود پس از اعلام خبر آزادی نظامیان دستگیر شده انگلیسی، گفت: ایران آزادی ‪ ۱۵‬نظامی انگلیسی را به مردم انگلیس هدیه می‌کند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9787
    دفعات دیده شده: ۸۸۳ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش