Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تلویزیون خبری فرانسه: ایران پیروز ماجرای تفنگداران ‌انگلیسی بود تلویزیون خبری فرانسه: ایران پیروز ماجرای تفنگداران ‌انگلیسی بود
    چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۰:۴۲

    تلویزیون خبری فرانسه ال.ث.یی چهارشنبه شب با اشاره به آزادی تفنگداران نیروی دریایی انگلیس از سوی ایران گفت: تهران از هر جهت دراین قضیه پیروز به در آمد. گزارشگر ویژه این شبکه خبری فرانسه از انگلیس گفت: ایران روز چهارشنبه در یک اقدام تعجب‌انگیر ‪ ۱۵‬تفنگدار نیروی دریایی انگلیس را آزاد و این آن چیزی بود که انگلیسی‌ها انتظار آن را نداشتند. به گزارش این شبکه خبری فرانسه، ایران بعد از آنکه انگلیس متعهد شد دیگر به آبهای این کشور تجاوز نکند دست به آزادی

    تلویزیون خبری فرانسه ال.ث.یی چهارشنبه شب با اشاره به آزادی تفنگداران نیروی دریایی انگلیس از سوی ایران گفت: تهران از هر جهت دراین قضیه پیروز به در آمد. گزارشگر ویژه این شبکه خبری فرانسه از انگلیس گفت: ایران روز چهارشنبه در یک اقدام تعجب‌انگیر ‪ ۱۵‬تفنگدار نیروی دریایی انگلیس را آزاد و این آن چیزی بود که انگلیسی‌ها انتظار آن را نداشتند. به گزارش این شبکه خبری فرانسه، ایران بعد از آنکه انگلیس متعهد شد دیگر به آبهای این کشور تجاوز نکند دست به آزادی نیروهای دریایی انگلیس زد. تلویزیون خبری فرانسه همچنین افزود: ایران در این قضیه از هر جهت پیروز به درآمد چرا که ثابت کرد به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه است که هم می‌تواند مذاکره کند و هم قادر است به اینگونه اقدامات دست بزند.

    تلویزیون خبری فرانسه همچنین افزود: ایران در این قضیه از هر جهت پیروز به درآمد چرا که ثابت کرد به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه است که هم می‌تواند مذاکره کند و هم قادر است به اینگونه اقدامات دست بزند.
    این شبکه خبری فرانسه با نمایش فیلم قدردانی نیروهای دریایی انگلیس از رییس جمهوری و مردم ایران اعلام کرد که انگلیس نیز از آزادی نیروهای خود ابراز خرسندی کرده است. "فیلیپ دوست بلازی" وزیر خارجه فرانسه نیز عصر چهارشنبه در یک نشست خبری درپاریس از آزادی ‪ ۱۵‬تفنگدار نیروی دریایی انگلیس ابراز خرسندی کرد. "محمود احمدی نژاد"، رییس جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه به مناسبت سالروز ولادت رسول گرامی اسلام آزادی ‪ ۱۵‬سرباز انگلیسی را اعلام کرد. مرزبانان نیروی دریایی ایران سوم فروردین ماه امسال این نظامیان انگلیسی را پس از ورود غیرقانونی به آبهای سرزمینی ایران بازداشت کرده بودند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9779
    دفعات دیده شده: ۸۱۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش