Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یک مقام آگاه‌: نیازی به تعلیق روابط نیست، روابط تهران و لندن از مدت‌ها قبل سرد و غیر فعال بوده است یک مقام آگاه‌: نیازی به تعلیق روابط نیست، روابط تهران و لندن از مدت‌ها قبل سرد و غیر فعال بوده است
    پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۱:۲۸

    یک مقام آگاه‌ در وزارت امور خارجه جمهوری‌اسلامی‌ایران در واکنش به بیانیه وزیر امور خارجه انگلیس گفت : روابط تهران و لندن از مدت‌ها قبل سرد و غیر فعال بوده و اظهارات خانم " مارگارت بکت " نکته تازه‌ای ندارد. این مقام آگاه چهارشنبه‌شب تاکید کرد:روابط دو کشور از مدت‌ها قبل به دلیل سیاست‌های غیردوستانه دولت انگلیس بخصوص تلاش‌های لندن برای ارجاع پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل حالت سرد وغیر فعال داشته است. به گزارش ایرنا، ((( این مقام

    یک مقام آگاه‌ در وزارت امور خارجه جمهوری‌اسلامی‌ایران در واکنش به بیانیه وزیر امور خارجه انگلیس گفت : روابط تهران و لندن از مدت‌ها قبل سرد و غیر فعال بوده و اظهارات خانم " مارگارت بکت " نکته تازه‌ای ندارد. این مقام آگاه چهارشنبه‌شب تاکید کرد:روابط دو کشور از مدت‌ها قبل به دلیل سیاست‌های غیردوستانه دولت انگلیس بخصوص تلاش‌های لندن برای ارجاع پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل حالت سرد وغیر فعال داشته است. به گزارش ایرنا، این مقام آگاه وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد : در بیانیه خانم بکت هیچ نشانه‌ای در مورد این که روابط از وضع موجود تغییر کند به‌چشم نمی‌خورد. هیچ‌گونه رفت و آمد دیپلماتیک در سطوح مختلف نیز برای ماه‌های آینده در دستور کار دو کشور قرار نداشته است.

    این مقام آگاه وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد : در بیانیه خانم بکت هیچ نشانه‌ای در مورد این که روابط از وضع موجود تغییر کند به‌چشم نمی‌خورد. هیچ‌گونه رفت و آمد دیپلماتیک در سطوح مختلف نیز برای ماه‌های آینده در دستور کار دو کشور قرار نداشته است.
    "مارگارت بکت " وزیر امور خارجه‌انگلیس روز چهارشنبه باقرائت یک بیانیه پارلمانی در مجلس عوام این کشور از " بررسی مداوم و دقیق" مسایل مربوط به روابط ایران و انگلیس و قطع برخی همکاری‌ها و روابط دو کشور خبر داد. سخنگوی سفارت انگلیس درتهران نیز در ارتباط با اظهارات وزیر امور خارجه انگلیس گفت : تعلیق روابط با ایران شامل دیدارهای دوجانبه رسمی و کلیه فعالیت‌های بازرگانی دولتی می‌شود. وی افزود : علاوه بر این صدور روادید برای مقامات ایرانی وسایر موارد تا حل مسایل‌جاری و آزادی‪ ۱۵‬نیروی انگلیسی به‌حالت تعلیق در می‌آید.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9673
    دفعات دیده شده: ۵۸۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش