Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • پادشاه عربستان: هرگز نباید اجازه داد قدرتهای خارجی آینده‌ منطقه ‌را رقم بزنند پادشاه عربستان: هرگز نباید اجازه داد قدرتهای خارجی آینده‌ منطقه ‌را رقم بزنند
    چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۵:۱۹

    ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی در مراسم افتتاح اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض گفت: هرگز نباید به قدرتهای خارجی اجازه داد آینده این منطقه را ترسیم کنند ، و رقم بزنند. به گزارش ایرنا، ملک عبدالله که روز چهارشنبه در اجتماع رهبران ، و مقام‌های سیاسی ‪ ۲۳‬کشور عربی و اسلامی سخن می‌گفت، تصریح کرد اولین گام برای رهایی از مشکلات پیش رو، اعتماد به نفس جهان اسلام است. وی تاکید کرد، بیش از ‪ ۶۰‬سال است که از تشکیل اتحادیه عرب با هدف وحدت و

    ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی در مراسم افتتاح اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض گفت: هرگز نباید به قدرتهای خارجی اجازه داد آینده این منطقه را ترسیم کنند ، و رقم بزنند. به گزارش ایرنا، ملک عبدالله که روز چهارشنبه در اجتماع رهبران ، و مقام‌های سیاسی ‪ ۲۳‬کشور عربی و اسلامی سخن می‌گفت، تصریح کرد اولین گام برای رهایی از مشکلات پیش رو، اعتماد به نفس جهان اسلام است. وی تاکید کرد، بیش از ‪ ۶۰‬سال است که از تشکیل اتحادیه عرب با هدف وحدت و یکپارچگی کشورهای عربی می‌گذرد، سوال این است که پس از گذشت این مدت آیا جهان عرب توانسته است به اهداف خود دست یابد؟ وی خاطرنشان کرد : در فلسطین ، مردم این دیار سالهاست که از اشغال و محرومیت رنج می‌برند. مردم عراق ، در سایه اشغال غیر قانونی، روزهای تلخی را پشت سر می‌گذرانند. در لبنان ، سودان و سومالی نیز شرایط به همین گونه است.

    وی خاطرنشان کرد : در فلسطین ، مردم این دیار سالهاست که از اشغال و محرومیت رنج می‌برند. مردم عراق ، در سایه اشغال غیر قانونی، روزهای تلخی را پشت سر می‌گذرانند. در لبنان ، سودان و سومالی نیز شرایط به همین گونه است.
    وی اظهار امیدواری کرد که ملتهای جهان عرب در سایه وحدت و همبستگی و اتحاد، آینده امیدبخشی داشته باشند. اجلاس دو روزه سران عرب از امروز در ریاض آغاز به کار کرد. "منوچهر متکی " وزیر امور خارجه ایران نیز در این اجلاس حضور دارد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9650
    دفعات دیده شده: ۱۰۸۳ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش