Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • امارات اجازه استفاده از خاک این کشور برای حمله به ایران را نمی‌دهد امارات اجازه استفاده از خاک این کشور برای حمله به ایران را نمی‌دهد
    چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۲:۰۷

    خلیفه بن زاید آل نهیان رییس امارت عربی متحده گفت که کشورش به هیچ‌کس اجازه استفاده از خاک این کشور برای حمله به ایران را نمی‌دهد. به گزارش روز چهارشنبه منابع خبری منطقه ، شیخ خلیفه در مصاحبه با روزنامه الحیات چاپ لبنان گفت:امارات متحده عربی استفاده از خاک این کشور برای حمله به هر کشوری بویژه علیه همسایه مسلمان خود -ایران- را رد می‌کند. ((( رییس امارات گفت : پیام اخیر شیخ عبدالله بن زیاد وزیر امور خارجه امارات به ایران، تایید می‌کند که امارات در

    خلیفه بن زاید آل نهیان رییس امارت عربی متحده گفت که کشورش به هیچ‌کس اجازه استفاده از خاک این کشور برای حمله به ایران را نمی‌دهد. به گزارش روز چهارشنبه منابع خبری منطقه ، شیخ خلیفه در مصاحبه با روزنامه الحیات چاپ لبنان گفت:امارات متحده عربی استفاده از خاک این کشور برای حمله به هر کشوری بویژه علیه همسایه مسلمان خود -ایران- را رد می‌کند. رییس امارات گفت : پیام اخیر شیخ عبدالله بن زیاد وزیر امور خارجه امارات به ایران، تایید می‌کند که امارات در درگیری بین ایران و آمریکا دخالت نداشته و به هیچکس اجازه نمی‌دهد از خاک آن برای هر گونه عملیات نظامی، شناسایی و یا امنیتی علیه ایران استفاده کند.

    رییس امارات گفت : پیام اخیر شیخ عبدالله بن زیاد وزیر امور خارجه امارات به ایران، تایید می‌کند که امارات در درگیری بین ایران و آمریکا دخالت نداشته و به هیچکس اجازه نمی‌دهد از خاک آن برای هر گونه عملیات نظامی، شناسایی و یا امنیتی علیه ایران استفاده کند.
    روزنامه الحیات به نقل از نهیان نوشته است : امارات عربی متحده همواره از ایران خواسته به قوانین بین‌المللی احترام گذاشته و از قطعنامه ‪۱۷۳۷‬ سازمان ملل برای از بین بردن تنش‌ها در منطقه پیروی کند. وی افزود: از آمریکا و کشورهای غربی نیز خواسته‌ایم در برخورد با پرونده هسته‌ای ایران همچنان در پی روش‌های دیپلماتیک باشند. شیخ خلیفه تایید کرد کشورش و دیگر کشورهای خلیج فارس خواهان ایجاد تنوع در منابع انرژی خود از جمله استفاده از انرژی هسته‌ای هستند که می‌تواند برای اهداف غیرنظامی استفاده شود.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9641
    دفعات دیده شده: ۱۰۲۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش