Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • عراقچی: کارشکنی دولت آمریکا با هدف ممانعت از حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت است عراقچی: کارشکنی دولت آمریکا با هدف ممانعت از حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت است
    جمعه ۳ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۰۵

    معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز جمعه از عدم همکاری و مانع تراشی دولت آمریکا نسبت به صدور روادید برای رییس جمهوری ایران ابراز تاسف کرد. سید عباس عراقچی، معاون بین‌الملل و حقوقی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص عدم همکاری و مانع تراشی دولت آمریکا نسبت به صدور روادید برای دکتر محمود احمدی نژاد و هیات همراه ابراز تاسف کرد. وی افزود:((( برغم طی مراحل اداری برای صدور رواید و علیرغم قول‌های رسانه‌ای که مقامات آمریکا در این خص

    معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز جمعه از عدم همکاری و مانع تراشی دولت آمریکا نسبت به صدور روادید برای رییس جمهوری ایران ابراز تاسف کرد. سید عباس عراقچی، معاون بین‌الملل و حقوقی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص عدم همکاری و مانع تراشی دولت آمریکا نسبت به صدور روادید برای دکتر محمود احمدی نژاد و هیات همراه ابراز تاسف کرد. وی افزود: برغم طی مراحل اداری برای صدور رواید و علیرغم قول‌های رسانه‌ای که مقامات آمریکا در این خصوص برای روادید از جمله جهت هیات ریاست جمهوری ایران داده بودند، تا این لحظه ویزای رییس جمهوری و هیات همراه صادر نگردیده است.

    برغم طی مراحل اداری برای صدور رواید و علیرغم قول‌های رسانه‌ای که مقامات آمریکا در این خصوص برای روادید از جمله جهت هیات ریاست جمهوری ایران داده بودند، تا این لحظه ویزای رییس جمهوری و هیات همراه صادر نگردیده است.
    وی تاکید کرد: این درحالی است که قرار است روز شنبه رای‌گیری در خصوص قطعنامه ضد ایرانی پیشنهادی صورت گیرد و علی القاعده می‌بایست قبل از این زمان مقامات آمریکایی نسبت به صدور مجوز روادید دستورات لازم را صادر می‌کردند. معاون وزیر امور خارجه گفت: به نظر می‌رسد که مقام‌های آمریکایی در راستای سیاست‌های یک سویه و با هدف ممانعت از حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت که باعث تبیین مواضع و حقایق امر خواهد شد، کارشکنی می‌کنند. عراقچی این گونه رویکردها را مغایر با مقررات کنسولی سازمان ملل و نوعی سیاست مغرضانه در ارتباط با برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران توصیف کرد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9572
    دفعات دیده شده: ۸۱۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش