Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • استاد ایرانی مقیم انگلیس: از سال ۱۹۹۵ ‬به این سو، رسانه‌ها و کارشناسان غربی مرتبا به دروغ از برنامه تولید سلاح هسته‌ای ایران سخن می‌گویند استاد ایرانی مقیم انگلیس: از سال ۱۹۹۵ ‬به این سو، رسانه‌ها و کارشناسان غربی مرتبا به دروغ از برنامه تولید سلاح هسته‌ای ایران سخن می‌گویند
    شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۶:۴۸

    فرهنگ جهان پور در سخنان خود اعلام کرد که تصویب نوسازی و گسترش سیستم نظامی هسته‌ای انگلیس فاجعه‌ای برای این کشور و جامعه بین‌المللی است که تبعات ناگوار آن در دراز مدت آشکار خواهد شد. به گزارش ایرنا، این استاد ایرانی مقیم انگلیس اعلام کرد که از سال ‪ ۱۹۹۵‬رسانه‌ها و کارشناسان غربی مرتبا به دروغ از دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای طی ‪ ۵‬سال سخن می‌گویند، ولی هر سال ادعای خود را تکرار کرده و اخیرا هم زمان دسترسی ایران به این جنگ افزارها را طی ده سال آی

    فرهنگ جهان پور در سخنان خود اعلام کرد که تصویب نوسازی و گسترش سیستم نظامی هسته‌ای انگلیس فاجعه‌ای برای این کشور و جامعه بین‌المللی است که تبعات ناگوار آن در دراز مدت آشکار خواهد شد. به گزارش ایرنا، این استاد ایرانی مقیم انگلیس اعلام کرد که از سال ‪ ۱۹۹۵‬رسانه‌ها و کارشناسان غربی مرتبا به دروغ از دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای طی ‪ ۵‬سال سخن می‌گویند، ولی هر سال ادعای خود را تکرار کرده و اخیرا هم زمان دسترسی ایران به این جنگ افزارها را طی ده سال آینده اعلام کرده‌اند. جهان پور در ادامه سخنانش به آمریکا و متحدانش متذکر شد که ایران از نظر وسعت و جمعیت سه برابر کشور عراق است و هر گونه تعرض خارجی به آن کشور دست کم سه برابر برای غرب فاجعه بار خواهد بود.

    جهان پور در ادامه سخنانش به آمریکا و متحدانش متذکر شد که ایران از نظر وسعت و جمعیت سه برابر کشور عراق است و هر گونه تعرض خارجی به آن کشور دست کم سه برابر برای غرب فاجعه بار خواهد بود.
    جهان پور در بخش دیگری از سخنانش گفت: ایران در مساله افغانستان و سقوط طالبان به آمریکا کمک کرد و حسن نیت خود را نشان داد، ولی جورج بوش رییس جمهوری آمریکا در عوض به ایران لقب محور شرارت داد. وی در پایان این سخنرانی از دولت ایران نیز خواست تا از فرصت کنونی کاهش شدید محبوبیت بوش و مشکلات آمریکا در عراق استفاده کرده و از طریق مذاکره و گفتگو به بیشترین خواسته‌های خود دست یابد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9502
    دفعات دیده شده: ۶۲۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش