Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یک کارشناس مسائل بین الملل : استفاده از تریبون تخصصی شورای امنیت فرصت مناسبی برای احقاق حق مسلم هسته ای ایران و افشای مواضع ریاکارانه ی امریکا به شمار میرود. یک کارشناس مسائل بین الملل : استفاده از تریبون تخصصی شورای امنیت فرصت مناسبی برای احقاق حق مسلم هسته ای ایران و افشای مواضع ریاکارانه ی امریکا به شمار میرود.
    سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۲۱:۰۶

    شهریار امینیان رئیس پژوهشکده ی موج اندیشه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سپهر نیوز گفت: (((سخنرانی و دفاع رئیس جمهور در شورای امنیت فراتر از بیانیه‌ها‌ و ارائه ی دیدگاههای مرسوم است صحبت‌ها‌ی رئیس جمهور نه تنها برای اعضای شورا بلکه برای افکار عمومی دنیا و نیز کارشناسان جهانی حائز اهمیت است، زیرا رئیس جمهور از یک منظر عالی به دفاع از فعالیت‌ها‌ی هسته ای ایران می‏پردازد.))) ما باید از این فرصت استفاده و به دنیا صلح آمیز بودن و سلامت برنامه‌ها‌ی هس

    شهریار امینیان رئیس پژوهشکده ی موج اندیشه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سپهر نیوز گفت: سخنرانی و دفاع رئیس جمهور در شورای امنیت فراتر از بیانیه‌ها‌ و ارائه ی دیدگاههای مرسوم است صحبت‌ها‌ی رئیس جمهور نه تنها برای اعضای شورا بلکه برای افکار عمومی دنیا و نیز کارشناسان جهانی حائز اهمیت است، زیرا رئیس جمهور از یک منظر عالی به دفاع از فعالیت‌ها‌ی هسته ای ایران می‏پردازد.

    سخنرانی و دفاع رئیس جمهور در شورای امنیت فراتر از بیانیه‌ها‌ و ارائه ی دیدگاههای مرسوم است صحبت‌ها‌ی رئیس جمهور نه تنها برای اعضای شورا بلکه برای افکار عمومی دنیا و نیز کارشناسان جهانی حائز اهمیت است، زیرا رئیس جمهور از یک منظر عالی به دفاع از فعالیت‌ها‌ی هسته ای ایران می‏پردازد.
    ما باید از این فرصت استفاده و به دنیا صلح آمیز بودن و سلامت برنامه‌ها‌ی هسته ای خود را ثابت کنیم و نیز به همه ی کشورها هشدار دهیم ممکن است یک چنین اتفاقاتی در آینده برای آنها بوجود آید. در واقع استفاده از این تریبون تخصصی فرصت مناسبی در جهت احقاق حق مسلم هسته ای ایران و تشریح مواضع ریاکارانه ی امریکا به شمار می رود. این کارشناس مسائل بین الملل در ادامه در پاسخ به منتقدان حضور ریس جمهور در نشست شورا ، با اشاره به حضور روسای جمهور آمریکا و چین در شورای امنیت یادآور شد : در نوامبر سال 2002 بعد از تصویب قطعنامه ی 1411 علیه رژیم عراق، جرج بوش در شورای امنیت حاضر شد و طی یک سخنرانی رسمی به تشکر و تمجید از اعضای شورا پرداخت . بوش در آن سخنرانی سعی کرد با تاثیر گذاری بر فضای بین المللی، افکار عمومی و اعضای شورا را نسبت به درست بودن این تصمیم متقاعد کند. همچنین در زمان طرح مباحث تغییر ساختار شورای امنیت و سازمان ملل، در سال 2005 نیز رئیس جمهور چین در شورای امینت حاضر شد و بر لزوم اقتدار و تقویت مکانیسم امنیت جمعی و نیز چند جانبه گرایی در شورای امنیت تاکید کرد که در آن زمان اثرات خاص خود را داشت.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9456
    دفعات دیده شده: ۸۳۰ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش