Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • خالد مشعل: دشمن صهیونیستی همچنان سیر قهقرایی خود را طی می کند خالد مشعل: دشمن صهیونیستی همچنان سیر قهقرایی خود را طی می کند
    سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۱۱

    به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس پیش بینی کرد که در مرحله آتی موفقیت های چشمگیری در زمینه آزادسازی اراضی اشغالی محقق خواهد شد. وی گفت که دشمن صهیونیستی اکنون دچار ضعف شده است و سیر قهقرایی خود را طی می کند. (((وی که در راس یک هیات بلندپایه از یمن بازدید می کند گفت که نسل کنونی صهیونیست ها دچار سرخوردگی شده است و اختاپوس فساد و ضعف این رژیم را در چنگال خود گرفتار ساخته است. ))) این رهبر فلسطینی د

    به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس پیش بینی کرد که در مرحله آتی موفقیت های چشمگیری در زمینه آزادسازی اراضی اشغالی محقق خواهد شد. وی گفت که دشمن صهیونیستی اکنون دچار ضعف شده است و سیر قهقرایی خود را طی می کند. وی که در راس یک هیات بلندپایه از یمن بازدید می کند گفت که نسل کنونی صهیونیست ها دچار سرخوردگی شده است و اختاپوس فساد و ضعف این رژیم را در چنگال خود گرفتار ساخته است.

    وی که در راس یک هیات بلندپایه از یمن بازدید می کند گفت که نسل کنونی صهیونیست ها دچار سرخوردگی شده است و اختاپوس فساد و ضعف این رژیم را در چنگال خود گرفتار ساخته است.
    این رهبر فلسطینی در دیدار اصحاب رسانه و مطبوعات یمن گفت که رژیم صهیونیستی آماده صلح نیست، زیرا "ایهود اولمرت" نخست وزیر این رژیم یک انسان بسیار ضعیفی است و جامعه صهیونیستی نیز به شدت از او متنفر شده است و دیگر به او اعتمادی ندارد. مشعل ضمن اشاره به بروز تحول در موضع اروپا گفت که برخی کشورهای اروپایی با دولت فلسطینی در جهت بررسی راه های حمایت از ملت فلسطین تعامل و همکاری می کنند. رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن مثبت ارزیابی کردن موضع مسکو در قبال مسئله فلسطین گفت که اگر فشارهای آمریکا نبود کشورهای جهان در قبال مسئله فلسطین موضع مثبتی اتخاذ می کردند. این رهبر برجسته فلسطینی ضمن تاکید بر اعلام موجودیت دولت وحدت ملی در هفته جاری ابراز امیدواری کرد که کشورهای عربی و اسلامی از این دولت حمایت کنند تا به یک الگوی تمام عیار برای جهانیان مبدل شود. وی ضمن تقبیح اقدام رژیم صهیونیستی در مشروط کردن شناسایی دولت وحدت ملی به آزادی "گلعاد شلیط" نظامی ربوده شده صهیونیستی، اولمرت را به سنگ اندازی بر سر راه مبادله اسیران فلسطینی با این نظامی متهم کرد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9446
    دفعات دیده شده: ۱۱۱۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش