Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سردار صفوی: ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس است سردار صفوی: ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس است
    سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۷:۴۶

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران با جمعیت ‪ ۷۰‬میلیونی، اقتصاد ‪ ۵۰‬میلیارد دلاری، موقعیت ژئوپلتیکی، نیروهای مسلح مقتدر و بسیج ‪ ۱۰‬میلیونی، ضامن امنیت منطقه خلیج فارس است. به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دفتر فرماندهی کل سپاه، سردار سرلشکر پاسدار دکتر "سید یحیی صفوی" در جمع دانشجویان دانشکده افسری دانشگام امام حسین (ع) در آستانه اعزام برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، افزود: استراتژی نظامی جمهوری اسلا

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران با جمعیت ‪ ۷۰‬میلیونی، اقتصاد ‪ ۵۰‬میلیارد دلاری، موقعیت ژئوپلتیکی، نیروهای مسلح مقتدر و بسیج ‪ ۱۰‬میلیونی، ضامن امنیت منطقه خلیج فارس است. به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دفتر فرماندهی کل سپاه، سردار سرلشکر پاسدار دکتر "سید یحیی صفوی" در جمع دانشجویان دانشکده افسری دانشگام امام حسین (ع) در آستانه اعزام برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، افزود: استراتژی نظامی جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دفاع طراحی شده چرا که ما خواستار صلح، آرامش و امنیت در منطقه هستیم. وی ادامه داد: در صورتیکه دشمنان فرا منطقه‌ای تجاوزی علیه ملت و کشورمان سامان دهند، ضربات کوبنده‌ای بر آنها وارد خواهیم کرد که برای آنها غیرقابل تصور خواهد بود.

    در صورتیکه دشمنان فرا منطقه‌ای تجاوزی علیه ملت و کشورمان سامان دهند، ضربات کوبنده‌ای بر آنها وارد خواهیم کرد که برای آنها غیرقابل تصور خواهد بود.
    فرمانده کل سپاه با بررسی محیط بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی ایران و عراق در آستانه جنگ تحمیلی، گفت: جنگها عرصه نمایش ظرفیتها، استعدادها ، قابلیتها و استعدادهای جوانان هر ملتی هستند و همین جنگها بخش مهمی از تاریخ ملتها را می‌سازند و ممکن است حتی باعث تغییر دولتها و تحول در سرنوشت ملتها شوند. "در این هنگام است که شجاعت ، میهن پرستی و وفاداری ملتها به نظام سیاسی ، وحدت و اقتدار ملی کشورها ظهور و بروز پیدا می‌کند." صفوی ، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را طولانی‌ترین و پر هزینه‌ترین درگیری نظامی تاریخ معاصر در منطقه خاورمیانه ذکر کرد و خاطر نشان کرد: دراین جنگ دو ابر قدرت بزرگ جهان یعنی ایالات متحده آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی (سابق) با همه اختلافات خود بر سر جنگ با ایران با یکدیگر ائتلاف کرده بودند. وی افزود: علاوه بر این تعدادی از کشورهای اروپایی و حتی دولتهای عربی منطقه در توافق نانوشته‌ای از رژیم بعث عراق حمایت و پشتیبانی تسلیحاتی و مالی می‌کردند. صفوی، هدف آمریکاییها را از تحریک رژیم بعث عراق برای تجاوز به خاک ایران ، جبران شکستها و تحقیرهایی دانست که با پیروزی انقلاب اسلامی نصیب آنها شده بود. وی ادامه داد: ایران اسلامی در این جنگ ظالمانه با تمام دنیا مقابله می‌کرد و رهبری حکیمانه و مقتدرانه حضرت امام خمینی (ره) و ایثار و فداکاری و تحمل رنجهای بزرگ ایران با نثار ‪ ۲۰۰‬هزار شهید، ‪ ۳۰۰‬هزار جانباز و ‪ ۴۰‬هزار آزاده پیروزی را برای ملت و کشور ایران به ارمغان آورد و درس عبرتی برای قدرتهای متجاوز شد. وی با بیان این مطلب که هیچ یک از اهداف رژیم بعث عراق از تجاوز به خاک کشورمان محقق نشد، اظهار داشت: صدام در صدد سرنگونی رژیم نوپای ایران ، از بین بردن منابع انسانی و اقتصادی ، تصرف خوزستان و رهبری جهان عرب بود ، اما نه تنها این اهداف محقق نشد بلکه این رژیم صدام بود که نابود شد و علی رغم وارد آمدن خسارات فراوان به کشور و ملت ما نتوانستند جلوی صدور انقلاب اسلامی را بگیرند. فرمانده کل سپاه با اعلام این که امروز سپاه پاسداران نیز همگام و همراه با انقلاب اسلامی در حال رشد و پیشرفت است ، خاطرنشان کرد: جنگهای آینده با جنگهای گذشته متفاوت است و ما در ابعاد مختلف سازمان رزم سپاه را متحول کرده‌ایم و نیروهای پنجگانه سپاه با سازمان رزم جدید آماده دفاع همه جانبه از امنیت و منافع ملی ایران هستند. وی خطاب به دانشجویان پاسدار گفت: شما پاسداران و افسران جوان سپاه باید به قلبهای نورانی ، جسم‌های ورزیده و اراده‌های پولادین آماده حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی، ملت و کشور عزیزمان ایران باشید.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9438
    دفعات دیده شده: ۱۱۷۰ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش