Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یک نماینده مجلس لبنان: دیدار نبیه بری و سعد حریری نتیجه بخش بود یک نماینده مجلس لبنان: دیدار نبیه بری و سعد حریری نتیجه بخش بود
    جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۲:۲۸

    قاسم هاشم نماینده مجلس لبنان از جناح آزادی و ترقی دیدار نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان و سعد الحریری رئیس جریان مستقبل لبنان را مثبت خواند. به گزارش روز جمعه شبکه تلویزیونی الجزیره، وی در گفت‌وگوی تلفنی با این شبکه گفت: (((دیدار روز پنجشنبه دیداری مثبت بود و درباره مسایل لبنان به خصوص شیوه حل مسایلی که لبنانی‌ها انتظار دارند، گفت‌وگو شد. این دیدار زمینه را برای اعلام راه حل‌ها فراهم می‌کند و انتظار می‌رود که در دو روز آینده تماس‌ها و دیدارهای تکمی

    قاسم هاشم نماینده مجلس لبنان از جناح آزادی و ترقی دیدار نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان و سعد الحریری رئیس جریان مستقبل لبنان را مثبت خواند. به گزارش روز جمعه شبکه تلویزیونی الجزیره، وی در گفت‌وگوی تلفنی با این شبکه گفت: دیدار روز پنجشنبه دیداری مثبت بود و درباره مسایل لبنان به خصوص شیوه حل مسایلی که لبنانی‌ها انتظار دارند، گفت‌وگو شد. این دیدار زمینه را برای اعلام راه حل‌ها فراهم می‌کند و انتظار می‌رود که در دو روز آینده تماس‌ها و دیدارهای تکمیلی بیشتری انجام شود.

    دیدار روز پنجشنبه دیداری مثبت بود و درباره مسایل لبنان به خصوص شیوه حل مسایلی که لبنانی‌ها انتظار دارند، گفت‌وگو شد. این دیدار زمینه را برای اعلام راه حل‌ها فراهم می‌کند و انتظار می‌رود که در دو روز آینده تماس‌ها و دیدارهای تکمیلی بیشتری انجام شود.
    این نماینده مجلس لبنان در پاسخ به این سوال که این تماس‌ها تنها در سطح داخلی خواهد بود یا در سطح منطقه و درباره سفر وزیر خارجه ایران به لبنان گفت: احتمالا وزیر خارجه ایران روز جمعه وارد لبنان می‌شود و تماس‌های منطقه‌ای و عربی، لبنانی صورت گرفته است و این تماس‌ها موجب کاهش برخی مشکلات و از بردن برخی دشواری‌ها خواهد شد. هاشم گفت که در درجه اول مسوولیت حل مسایل برعهده لبنانی‌ها و گروه‌های لبنانی است و طرف‌های دیگر نیز باید برای رسیدن به حل مسایل این کشور کمک کنند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9369
    دفعات دیده شده: ۶۲۱ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش