Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یوسف بن علوی: مهمترین گام برای ایجاد و ثبات آرامش در عراق همکاری نزدیک کشورهای همسایه می‌باشد یوسف بن علوی: مهمترین گام برای ایجاد و ثبات آرامش در عراق همکاری نزدیک کشورهای همسایه می‌باشد
    پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۹:۰۷

    یوسف بن علوی مسئول در امور خارجی عمان در دیدار با رییس مجمع تشخیص مصلحت ایران گفت: اختلاف مذهبی و فرقه‌ای درعراق حتی درسطوح بالا را باعث تضعیف مقاومت مردم عراق و تقویت عوامل حضور بیگانگان دانست و گفت: مهمترین گام برای ایجاد و ثبات آرامش در عراق همکاری نزدیک کشورهای همسایه این کشور می‌باشد . وی با ابراز خرسندی از گسترش روابط ایران و عربستان گفت : شاید این ارتباط علی رغم خواسته‌های برخی، کشورهای منطقه را به هم نزدیک کند. وزیر مسوول در امور خارجی

    یوسف بن علوی مسئول در امور خارجی عمان در دیدار با رییس مجمع تشخیص مصلحت ایران گفت: اختلاف مذهبی و فرقه‌ای درعراق حتی درسطوح بالا را باعث تضعیف مقاومت مردم عراق و تقویت عوامل حضور بیگانگان دانست و گفت:
    مهمترین گام برای ایجاد و ثبات آرامش در عراق همکاری نزدیک کشورهای همسایه این کشور می‌باشد .

    وی با ابراز خرسندی از گسترش روابط ایران و عربستان گفت : شاید این ارتباط علی رغم خواسته‌های برخی، کشورهای منطقه را به هم نزدیک کند.

    وزیر مسوول در امور خارجی عمان با اشاره به روابط دیرینه و تاریخی روابط ایران و عراق گفت : هیچ کشوری نباید از گسترش روابط دوکشور ناراحت باشد ، بلکه خیرخواهان باید برای گسترش بیشتر آن تلاش کنند.

    وی با صلح آمیز خواندن پرونده هسته‌ای ایران ، به حساسیت‌های غرب نسبت به ایران اشاره کرد و گفت: جمع بندی این اهداف و آن حساسیت‌ها جز با ادامه مذاکرات دیپلماتیک ممکن نیست و باعث جلب اعتماد طرفین خواهد شد.

    وی با صلح آمیز خواندن پرونده هسته‌ای ایران ، به حساسیت‌های غرب نسبت به ایران اشاره کرد و گفت: جمع بندی این اهداف و آن حساسیت‌ها جز با ادامه مذاکرات دیپلماتیک ممکن نیست و باعث جلب اعتماد طرفین خواهد شد.

    آقای یوسف بن علوی با تاکید بر صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران عنوان کرد که ایران نیز باید در این رابطه تلاش کند تا اعتماد دیگران را جلب نماید .

    وی نشست مکه را تلاش برای ایجاد دولت وحدت ملی درفلسطین دانست و گفت: دولت وحدت ملی کمک می‌کند تا اوضاع فلسطین به سوی بهبود حرکت کند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9349
    دفعات دیده شده: ۶۹۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش