Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • هاشمی رفسنجانی: بسیاری از تحرکات سیاسی آمریکا برای مذاکره، ترفند است هاشمی رفسنجانی: بسیاری از تحرکات سیاسی آمریکا برای مذاکره، ترفند است
    پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۸:۵۹

    آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر چهارشنبه در دیدار با آقای یوسف بن علوی، وزیر مسوول در امور خارجی عمان با ابراز نارضایتی از اوضاع منطقه به ویژه عراق گفت: (((جمهوری اسلامی ایران معتقد است صلح و ثبات در منطقه خلیج- فارس تنها با همکاری کشورهای این منطقه فراهم خواهد شد))) و ایران آمادگی دارد با همکاری همه کشورهای منطقه برای تحقق این مهم تلاش کند. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش کشورهای عربی ، به خصوص عربستان را درحل مسایل منطقه مهم دانست و گفت : سابقه نشا

    آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر چهارشنبه در دیدار با آقای یوسف بن علوی، وزیر مسوول در امور خارجی عمان با ابراز نارضایتی از اوضاع منطقه به ویژه عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران معتقد است صلح و ثبات در منطقه خلیج- فارس تنها با همکاری کشورهای این منطقه فراهم خواهد شد
    جمهوری اسلامی ایران معتقد است صلح و ثبات در منطقه خلیج- فارس تنها با همکاری کشورهای این منطقه فراهم خواهد شد
    و ایران آمادگی دارد با همکاری همه کشورهای منطقه برای تحقق این مهم تلاش کند.

    رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش کشورهای عربی ، به خصوص عربستان را درحل مسایل منطقه مهم دانست و گفت : سابقه نشان می‌دهد که همکاری ایران و عربستان بسیاری از گره‌های دیپلماتیک و اقتصادی را باز کرده است .

    وی با تشریح مذاکرات هسته‌ای ایران با غربی‌ها گفت: ایران در راستای اعتمادسازی یک بار اقدام به تعلیق کرد، اما غربی‌ها هیچ اقدام سازنده و مهمی نکردند و تعهدات آنها عملی نشده است .

    آیت الله هاشمی رفسنجانی بابیان هزینه‌های علمی ، اقتصادی و سیاسی تعلیق ، افزود : چون غربی‌ها هیچ کاری نکردند ، ایران پس از پایان سقف زمانی تعلیق ، شروع به غنی‌سازی کرد .

    وی پیشرفت‌های صلح آمیز پرونده هسته‌ای ایران را اقدامی پسندیده از سوی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه، پیشرفت و تامین نیازهای ایران دانست و گفت : کسی در ایران نمی‌تواند پیشرفت‌های فنی و علمی ایران را متوقف کند و تعلیق نماید .

    آیت الله هاشمی رفسنجانی باابراز نگرانی از تداوم جنایات اسراییلی‌ها علیه فلسطینی ها، توافقات مکه را سرمایه‌ای برای فلسطین دانست و گفت: اگر نتیجه این توافقات تقویت همدلی بین گروهها بامحوریت ساف باشد، کار مهم و ماندگاری است .

     



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9348
    دفعات دیده شده: ۷۴۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش