Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • وزیر خارجه یمن: امنیت ایران و جهان عرب از یکدیگر تفکیک ناپذیر است وزیر خارجه یمن: امنیت ایران و جهان عرب از یکدیگر تفکیک ناپذیر است
    پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۷:۱۵

    ابوبکرعبدالله القربی وزیر امور خارجه یمن روز چهارشنبه دردیدار با منوچهرمتکی وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که امنیت ایران و جهان عرب از یکدیگر تفکیک ناپذیر است. به گزارش اداره‌کل اطلاعات و اخبار وزارت‌امورخارجه، ((( القربی بر نقش سازنده ایران در منطقه و جهان اسلام و لزوم وحدت جهان اسلام در مواجهه با چالش‌های فراروی کشورهای اسلامی تاکید کرد و ایجاد همبستگی و همسویی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی را ضروری خواند. ))) وزیر امور خارج

    ابوبکرعبدالله القربی وزیر امور خارجه یمن روز چهارشنبه دردیدار با منوچهرمتکی وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که امنیت ایران و جهان عرب از یکدیگر تفکیک ناپذیر است.

    به گزارش اداره‌کل اطلاعات و اخبار وزارت‌امورخارجه، القربی بر نقش سازنده ایران در منطقه و جهان اسلام و لزوم وحدت جهان اسلام در مواجهه با چالش‌های فراروی کشورهای اسلامی تاکید کرد و ایجاد همبستگی و همسویی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی را ضروری خواند.

    القربی بر نقش سازنده ایران در منطقه و جهان اسلام و لزوم وحدت جهان اسلام در مواجهه با چالش‌های فراروی کشورهای اسلامی تاکید کرد و ایجاد همبستگی و همسویی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی را ضروری خواند.

    وزیر امور خارجه یمن با تاکیدبر روابط برادرانه کشور متبوعش با جمهوری اسلامی ایران ، آمادگی یمن را برای بسط و گسترش مناسبات میان دو کشور اعلام کرد.

    متکی و القربی در این دیدار بر افزایش سطح روابط ایران و یمن با توجه به اراده سیاسی مقامات و وجود ظرفیت فراوان دو کشور تاکید کردند.

    وزیر امورخارجه ایران به روابط خوب دو کشور اشاره‌کرد و گفت : رایزنی‌ها و مراودات سیاسی مقامات عالی‌رتبه و اراده سیاسی جدی موجود بین مسئولین دو کشور فرصت مناسبی را برای گسترش همه‌جانبه روابط فراهم کرده است.

    وی در خصوص مسائل منطقه‌ای برضرورت ثبات امنیت درعراق‌تاکید کردو افزود:
    مشکلات ناشی از تشدید حساسیت‌های شیعه و سنی در عراق به خارج از این کشور مرتبط است.

    متکی تصریح کرد: طی شش ماه گذشته درسطوح مختلف بارهبران کشورهای متعدد در حال رایزنی می‌باشیم تا آتش فتنه را خاموش کنیم.

    وزیر امور خارجه ایران به برگزاری‌اجلاس اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای حوزه اقیانوس هند در ایران و واگذاری ریاست اتحادیه طی سال آینده به‌کشور یمن ، اشاره و تاکید کرد که ایران طی یکسال گذشته تلاش نموده با ایجاد مکانیزم‌ها و اتخاذ رویکردهای اصولی با برخی کشورهای عضو ، نظیر آفریقای جنوبی ، هند و مالزی توافقات بعمل آمده را اجرایی نمایند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9341
    دفعات دیده شده: ۷۵۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش