Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس جمهوری: کشورهای مستقل باید الگوی سایر ملتها در راه پیشرفت باشند رییس جمهوری: کشورهای مستقل باید الگوی سایر ملتها در راه پیشرفت باشند
    چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۸:۵۴

    دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری گفت: کشورهای مستقل باید الگوی حرکت صحیح در رسیدن به پیشرفت و توسعه را برای سایر ملتها عینیت بخشند و ثابت کنند که می‌توان خارج از فضای نظام سلطه در همه بخشها به پیشرفت همراه با آرامش و امنیت رسید. به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، احمدی نژاد روز سه‌شنبه در دیدار وزیر امور خارجه ونزوئلا، افزود: مسیر پیشرفت توام با حفظ استقلال و مسیر مقابله با خواست‌های نامشروع و نامحدود امپریالیسم، مسیری دشوار و سخت اما ن

    دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری گفت: کشورهای مستقل باید الگوی حرکت صحیح در رسیدن به پیشرفت و توسعه را برای سایر ملتها عینیت بخشند و ثابت کنند که می‌توان خارج از فضای نظام سلطه در همه بخشها به پیشرفت همراه با آرامش و امنیت رسید. به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، احمدی نژاد روز سه‌شنبه در دیدار وزیر امور خارجه ونزوئلا، افزود: مسیر پیشرفت توام با حفظ استقلال و مسیر مقابله با خواست‌های نامشروع و نامحدود امپریالیسم، مسیری دشوار و سخت اما نتایج آن شیرین و دلنشین است. رییس جمهوری همچنین با بیان اینکه "آمریکای لاتین ملت‌های بسیار شجاع، فهیم، بافرهنگ و استعدادهای بسیار ارزشمند مادی و انسانی دارد"، تصریح کرد: نظام سلطه تلاش می‌کند برخی کشورهای آمریکای لاتین را از تعامل با دیگر کشورهای این منطقه و کشورهای مستقل در جهان بازدارد .

    نظام سلطه تلاش می‌کند برخی کشورهای آمریکای لاتین را از تعامل با دیگر کشورهای این منطقه و کشورهای مستقل در جهان بازدارد .
    احمدی نژاد تصریح کرد: باهوشیاری ملتهای شجاع آمریکای لاتین و مدیریت هوشمندانه رهبران این کشورهااین توطئه نظام سلطه با شکست مواجه شده و روز به روز رابطه این کشورها باسایر ملتها در حال افزایش است .



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9336
    دفعات دیده شده: ۶۷۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش