Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • هاشمی رفسنجانی: تفرقه بین  شیعه و سنی از توطئه‌های شناخته شده دشمنان است هاشمی رفسنجانی: تفرقه بین شیعه و سنی از توطئه‌های شناخته شده دشمنان است
    چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۹:۳۰

    آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برنامه ریزی برای تفرقه میان کشورهای اسلامی به ویژه شیعه و سنی از توطئه‌های شناخته شده دشمنان است. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این مجمع، وی در دیدار حاتم الصائم سفیر جدید تونس در جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز متاسفانه برخی رفتارها در درون کشورهای اسلامی توسط متعصبین تندرو نیز تغذیه‌کننده خواسته خارجیها است. هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه "آنها باید اهمیت وحدت دنیای اسلام را د

    آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برنامه ریزی برای تفرقه میان کشورهای اسلامی به ویژه شیعه و سنی از توطئه‌های شناخته شده دشمنان است. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این مجمع، وی در دیدار حاتم الصائم سفیر جدید تونس در جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز متاسفانه برخی رفتارها در درون کشورهای اسلامی توسط متعصبین تندرو نیز تغذیه‌کننده خواسته خارجیها است. هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه "آنها باید اهمیت وحدت دنیای اسلام را درک کنند"، تصریح کرد: متفکرین دنیای اسلام نیز می‌توانند با آموزش به مسلمانان ارزش اتحاد در شرایط کنونی را مشخص و تبیین کنند. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دشمنیهای فرقه‌ای در عراق و برخی افکار متحجرانه در افغانستان را موجب تداوم اشغال این دو کشور دانست و گفت: سازمان کنفرانس اسلامی می‌تواند با ارایه برنامه‌ای جدی و حمایت اعضا به این گونه مسایل پایان دهد.

    رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دشمنیهای فرقه‌ای در عراق و برخی افکار متحجرانه در افغانستان را موجب تداوم اشغال این دو کشور دانست و گفت: سازمان کنفرانس اسلامی می‌تواند با ارایه برنامه‌ای جدی و حمایت اعضا به این گونه مسایل پایان دهد.
    آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همچنین موقعیت راهبردی تونس در میان کشورهای اسلامی و همسایگی با قاره اروپا را بااهمیت خواند و افزود: گسترش روابط با کشورهای آفریقایی به ویژه اسلامی، از اصول کلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بشمار می‌رود.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9335
    دفعات دیده شده: ۶۳۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش