Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نظرسنجی ها: اسرائیل منفورترین رژیم جهان نظرسنجی ها: اسرائیل منفورترین رژیم جهان
    چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۸:۳۳

    شبکه خبری بلومبرگ روز سه شنبه با استناد به یک نظرسنجی که از طرف بی بی سی انجام شده، اعلام کرد که "اسرائیل منفی‌ترین و کانادا مثبت‌ترین ها از نظر مردم جهان است." (((این دیدگاه درباره اسرائیل در حالی است که عمده رسانه‌های جهان در اختیار صهیونیست‌ها هستند. به گزارش بلومبرگ ، اوضاع آمریکا هم خیلی خوب نیست و در ردیف چهار کشور انتهایی جدول قرار دارد.))) تنها ‪ ۱۷‬درصد مردمی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند نظر مثبت نسبت به اسرائیل داشتند. ‪ ۵۶‬درصد تص

    شبکه خبری بلومبرگ روز سه شنبه با استناد به یک نظرسنجی که از طرف بی بی سی انجام شده، اعلام کرد که "اسرائیل منفی‌ترین و کانادا مثبت‌ترین ها از نظر مردم جهان است." این دیدگاه درباره اسرائیل در حالی است که عمده رسانه‌های جهان در اختیار صهیونیست‌ها هستند. به گزارش بلومبرگ ، اوضاع آمریکا هم خیلی خوب نیست و در ردیف چهار کشور انتهایی جدول قرار دارد.

    این دیدگاه درباره اسرائیل در حالی است که عمده رسانه‌های جهان در اختیار صهیونیست‌ها هستند. به گزارش بلومبرگ ، اوضاع آمریکا هم خیلی خوب نیست و در ردیف چهار کشور انتهایی جدول قرار دارد.
    تنها ‪ ۱۷‬درصد مردمی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند نظر مثبت نسبت به اسرائیل داشتند. ‪ ۵۶‬درصد تصریح کردند که بصورت کلی نسبت به اسرائیل نظر منفی دارند. ‪ ۵۱‬درصد از شرکت‌کنندگان آمریکا را نفی کرده اند. در این نظر سنجی از مردم ‪ ۲۷‬کشور مختلف نظر خواهی شده که برای این که تعصب ملی محسوب نشود نظرات افراد شرکت‌کننده در مورد کشور خودشان را محسوب نکرده‌اند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9332
    دفعات دیده شده: ۶۵۴ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش