Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • متکی: اعتمادسازی به معنای نفی و یا توقف حقوق قانونی ایران نیست. متکی: اعتمادسازی به معنای نفی و یا توقف حقوق قانونی ایران نیست.
    چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۸:۱۵

    منوچهر متکی، وزیر امور خارجه ایران روز سه‌شنبه در نشست مطبوعاتی مشترک با خالد مشعل رییس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد که فعالیتهای قانونی جمهوری اسلامی ایران در زمینه هسته‌ای که با هدف تولید سوخت برای اجرای برنامه‌های کشورمان می‌باشد، روند طبیعی خود را دارد و تغییری در این روند ایجاد نشده است. وی این مطلب را در پاسخ به سووالی در مورد اظهارات اخیر محمد البرادعی دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر کاهش فعالیتهای مرتبط با غنی‌سازی ایران، عنوا

    منوچهر متکی، وزیر امور خارجه ایران روز سه‌شنبه در نشست مطبوعاتی مشترک با خالد مشعل رییس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد که فعالیتهای قانونی جمهوری اسلامی ایران در زمینه هسته‌ای که با هدف تولید سوخت برای اجرای برنامه‌های کشورمان می‌باشد، روند طبیعی خود را دارد و تغییری در این روند ایجاد نشده است. وی این مطلب را در پاسخ به سووالی در مورد اظهارات اخیر محمد البرادعی دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر کاهش فعالیتهای مرتبط با غنی‌سازی ایران، عنوان کرد. منوچهر متکی وزیر امور خارجه، همچنین با اشاره به تلاشهایی که از سوی طرفهای مختلف برای حل و فصل مسالمت‌آمیز پرونده هسته‌ای ایران صورت می‌گیرد، ابراز امیدواری کرد طرفین به یک فرمول مناسب برای حل موضوع دست یابند. وی در ادامه افزود: هر گام مثبتی که طرف مقابل بردارد، طبیعی است ایران هم گام متقابل را برمی دارد.

    منوچهر متکی وزیر امور خارجه، همچنین با اشاره به تلاشهایی که از سوی طرفهای مختلف برای حل و فصل مسالمت‌آمیز پرونده هسته‌ای ایران صورت می‌گیرد، ابراز امیدواری کرد طرفین به یک فرمول مناسب برای حل موضوع دست یابند. وی در ادامه افزود: هر گام مثبتی که طرف مقابل بردارد، طبیعی است ایران هم گام متقابل را برمی دارد.
    ما معتقدیم که ضمن تداوم فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌ای به راحتی می‌توانیم با همه طرفها گفت و گو کنیم و به فرمول و راه‌حل جامعی با هدف استیفای حق ایران و رفع نگرانی احتمالی طرف مقابل دست یابیم. وی تصریح کرد که "اعتمادسازی به معنای نفی و یا توقف حقوق قانونی ایران نیست." بنابراین گزارش ، در ادامه این نشست مطبوعاتی منوچهر متکی وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد که ایران به حمایتهای خود از آرمان و مبارزات ملت فلسطین ادامه می‌دهد. متکی با اعلام حمایت ایران از موافقتنامه مکه خاطرنشان کرد که تهران از این ابتکار و هر گامی که در جهت وحدت و انسجام ملت بزرگ فلسطین باشد، حمایت می‌کند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9330
    دفعات دیده شده: ۷۹۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش