Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • وزیر خارجه الجزایر: با ایجاد پایگاه‌های خارجی در خاک الجزایر بشدت مخالفیم وزیر خارجه الجزایر: با ایجاد پایگاه‌های خارجی در خاک الجزایر بشدت مخالفیم
    شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۹:۱۲

    محمد بجاوی وزیر خارجه الجزایر روز شنبه گفت که کشورش ایجاد پایگاه‌های خارجی در خاک خود را مغایر با حاکمیت و استقلال خود می‌داند و هرگز با آن موافقت نخواهد کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از الجزیره، بجاوی در گفت وگو با رادیو سراسری الجزایر گفت: (((خاک الجزایر هرگز تحت نظر فرماندهی منطقه‌ای مغرب عربی و ساحل که آمریکا قصد دارد آن را برای مبارزه با تروریسم در جنوب صحرای آفریقا ایجاد نماید، قرار نمی‌گیرد. این امر با حاکمیت و استقلال الجزایر مغایر است.)

    محمد بجاوی وزیر خارجه الجزایر روز شنبه گفت که کشورش ایجاد پایگاه‌های خارجی در خاک خود را مغایر با حاکمیت و استقلال خود می‌داند و هرگز با آن موافقت نخواهد کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از الجزیره، بجاوی در گفت وگو با رادیو سراسری الجزایر گفت: خاک الجزایر هرگز تحت نظر فرماندهی منطقه‌ای مغرب عربی و ساحل که آمریکا قصد دارد آن را برای مبارزه با تروریسم در جنوب صحرای آفریقا ایجاد نماید، قرار نمی‌گیرد. این امر با حاکمیت و استقلال الجزایر مغایر است.

    خاک الجزایر هرگز تحت نظر فرماندهی منطقه‌ای مغرب عربی و ساحل که آمریکا قصد دارد آن را برای مبارزه با تروریسم در جنوب صحرای آفریقا ایجاد نماید، قرار نمی‌گیرد. این امر با حاکمیت و استقلال الجزایر مغایر است.
    آمریکا در کنفرانس کشورهای صحرای آفریقا در داکار که روز ‪ ۶‬فوریه برگزار شد، از طرح خود برای ایجاد فرماندهی منطقه آفریقا در وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) به‌منظور مقابله باگروه‌های تروریستی در صحرای آفریقا و مغرب عربی خبر داد. در کنفرانس داکار فرماندهان ستاد ارتش کشورهای چاد، مالی، موریتانی، مغرب، نیجر، نیجریه، سنگال و تونس حضور داشتند. مغرب عربی شامل کشورهای الجزایر، مغرب، تونس، موریتانی و لیبی است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9279
    دفعات دیده شده: ۱۰۵۱ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش