Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حزب الله: موساد تحت پوشش یک دولت اروپایی علیه  مقاومت اسلامی لبنان جاسوسی می کرد. حزب الله: موساد تحت پوشش یک دولت اروپایی علیه مقاومت اسلامی لبنان جاسوسی می کرد.
    شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۹:۳۰

    حسین رحال مسئول اطلاع رسانی حزب الله لبنان، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد را به تشکیل شبکه جاسوسی در لبنان برای فعالیت علیه مقاومت مردم این کشور متهم کرد. به گزارش العالم، رحال جمعه شب گفت: این شبکه اسرائیلی تحت پوشش یک دولت اروپایی برای جاسوسی از ملت و مقاومت لبنان و رهبران حزب الله فعالیت می‌کرد. بر اساس این گزارش یک شبکه امنیتی در لبنان که علیه حزب الله تحت پوشش فعالیت برای یک کشور اروپایی جاسوسی می‌کرد، شناسایی و یک بازرس سازمان اطلاعا

    حسین رحال مسئول اطلاع رسانی حزب الله لبنان، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد را به تشکیل شبکه جاسوسی در لبنان برای فعالیت علیه مقاومت مردم این کشور متهم کرد. به گزارش العالم، رحال جمعه شب گفت: این شبکه اسرائیلی تحت پوشش یک دولت اروپایی برای جاسوسی از ملت و مقاومت لبنان و رهبران حزب الله فعالیت می‌کرد. بر اساس این گزارش یک شبکه امنیتی در لبنان که علیه حزب الله تحت پوشش فعالیت برای یک کشور اروپایی جاسوسی می‌کرد، شناسایی و یک بازرس سازمان اطلاعات و امنیت عمومی لبنان به جرم فعالیت در این شبکه بازداشت شد. "محمود قماطی" معاون رئیس شورای سیاسی حزب الله نیز تشکیل این شبکه جاسوسی اسرائیلی را "توطئه‌ای بین‌المللی " برای هدف قراردادن لبنان و مقاومت این کشور ارزیابی کرد. قماطی در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم تصریح کرد: برملا شدن فعالیت شبکه جاسوسی در لبنان برای کسب اطلاعات ازحزب الله نشان می‌دهد که توطئه بزرگی علیه لبنان طراحی شده است. وی افزود: صهیونیست‌ها، حامیان غربی و آمریکایی و همدستان داخلی آنها قصد دارند لبنان و بویژه مقاومت را تضعیف کنند تا کشور لبنان به زانو درآید و به طعمه آسانی برای طرح‌های خصمانه تبدیل شود و حمایت کامل دولت آمریکا از جناح‌های طرفدار دولت "فواد سنیوره" بارزترین مصداق آن است. معاون رئیس شورای سیاسی حزب الله خاطرنشان کرد: همدستی طرف‌های بین- المللی و داخلی با اسرائیل برکسی پوشیده نیست و دشمنان امت اسلامی به تلاش بی وقفه خود برای از بین بردن مقاومتی که باعث تقویت لبنان و مردم این کشور شده، ادامه می‌دهند. قماطی تصریح کرد: دشمن برای اجرای طرح‌های خود با هدف به زانو درآوردن لبنان و مقاومت این کشور منتظر بهانه نمی‌ماند و برای رسیدن به هدف خود از ادامه جنگ امنیتی از طریق شبکه‌های جاسوسی ابایی ندارد. وی در همین حال تاکید کرد: همه تلاش‌های دشمن و همدستان داخلی آن به شکست منجر خواهد شد، زیرا مقاومت کاملا آماده و هوشیار است و از سلاح خود فقط برای تامین منافع لبنان استفاده می‌کند و قوی تر از آن است که آنها فکر می‌کنند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9278
    دفعات دیده شده: ۸۸۴ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش