Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • وزیر خارجه فرانسه: عراق فاصله چندانی با مرز تجزیه ندارد. وزیر خارجه فرانسه: عراق فاصله چندانی با مرز تجزیه ندارد.
    شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۹:۰۰

    به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، دوست بلازی در دیدار باهمتای قطری خود گفت: امروزه به واسطه وضعیت عراق شاهد یک ناپایداری منطقه‌ای هستیم و تا تجزیه عراق زمان زیادی نمانده است. (((وزیر خارجه فرانسه تصریح کرد که تنها را خروج از بن بست کنونی در عراق، خروج نیروهای بین‌المللی از این کشور تا سال ‪ ۲۰۰۸‬و تشکیل دولتی عادل و منصف در این کشور است. ))) "شیخ احمد بن جاسم" وزیر خارجه قطر نیز با بیان این مطلب که مقامات عراقی قبل از هر چیز باید برای سرکوب شور

    به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، دوست بلازی در دیدار باهمتای قطری خود گفت: امروزه به واسطه وضعیت عراق شاهد یک ناپایداری منطقه‌ای هستیم و تا تجزیه عراق زمان زیادی نمانده است. وزیر خارجه فرانسه تصریح کرد که تنها را خروج از بن بست کنونی در عراق، خروج نیروهای بین‌المللی از این کشور تا سال ‪ ۲۰۰۸‬و تشکیل دولتی عادل و منصف در این کشور است.

    وزیر خارجه فرانسه تصریح کرد که تنها را خروج از بن بست کنونی در عراق، خروج نیروهای بین‌المللی از این کشور تا سال ‪ ۲۰۰۸‬و تشکیل دولتی عادل و منصف در این کشور است.
    "شیخ احمد بن جاسم" وزیر خارجه قطر نیز با بیان این مطلب که مقامات عراقی قبل از هر چیز باید برای سرکوب شورشیان از همسایگان خود کمک گیرند، خاطر نشان کرد در حال حاضر مقامات عراقی قادر به برنامه‌ریزی منسجمی برای کشورشان نیستند. اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل و همسایگان عراق از جمله ایران و سوریه، قرار است در نشست ‪ ۱۰‬مارس در بغداد، درباره مسائل عراق بحث و تبادل نظر کنند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9263
    دفعات دیده شده: ۷۹۶ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش