Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • کشورهای اسلامی مخالف تهدیدهای آمریکا علیه ایران هستند کشورهای اسلامی مخالف تهدیدهای آمریکا علیه ایران هستند
    سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۴۳

    پروفسور آغا زاهد علی هلالی استاد ارشد علوم سیاسی دانشگاه پیشاور پاکستان گفت: نشست وزیران خارجه کشورهای اسلامی در اسلام آباد ثابت کرد که این کشورها مخالف تجاوز و تهدیدهای آمریکا علیه ایران هستند. به گزارش ایرنا، وی روز سه‌شنبه افزود: آمریکا و اسراییل باید درک کنند که حمله به تمامیت ارضی یک کشور آزاد از لحاظ اخلاقی، سیاسی و قوانین بین‌المللی تخلف آشکار است. به گفته این استاد دانشگاه پاکستان، شرکت‌کنندگان در این نشست نگرانی خود را از عملکرد رژیم

    پروفسور آغا زاهد علی هلالی استاد ارشد علوم سیاسی دانشگاه پیشاور پاکستان گفت: نشست وزیران خارجه کشورهای اسلامی در اسلام آباد ثابت کرد که این کشورها مخالف تجاوز و تهدیدهای آمریکا علیه ایران هستند. به گزارش ایرنا، وی روز سه‌شنبه افزود: آمریکا و اسراییل باید درک کنند که حمله به تمامیت ارضی یک کشور آزاد از لحاظ اخلاقی، سیاسی و قوانین بین‌المللی تخلف آشکار است. به گفته این استاد دانشگاه پاکستان، شرکت‌کنندگان در این نشست نگرانی خود را از عملکرد رژیم اشغالگر قدس در منطقه بروز دادند. پروفسور هلالی تاکید کرد: حتی کشورهای اسلامی غیر عرب نیز علاقه‌مندی خود را به ایران به خاطر اتخاذ مواضع اصولی‌اش نشان داده‌اند.

    پروفسور هلالی تاکید کرد: حتی کشورهای اسلامی غیر عرب نیز علاقه‌مندی خود را به ایران به خاطر اتخاذ مواضع اصولی‌اش نشان داده‌اند.
    وی توافق‌های بدست آمده در نشست وزیران خارجه هفت کشور اسلامی در اسلام آباد را مرحله‌ای برجسته از همکاری دانست و گفت: ژنرال مشرف با تشکیل این نشست و ابتکار خود غربی‌ها و بویژه آمریکا را از نقطه‌نظرات و احساسات کشورهای اسلامی عرب و غیرعرب در مورد تجاوز به ایران، مسایل خاورمیانه و فلسطین آگاه کرد. این استاد دانشگاه اسراییل را اولاد نامشروع آمریکا دانست و افزود: این نشست نگرانی کشورهای اسلامی را از تجاوز و جنایت‌های این رژیم مشخص تر کرد. وی گفت: در صورت ادامه بی‌ثباتی در خاورمیانه پاکستان نیز به طور مستقیم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. این استاد دانشگاه پاکستان با اشاره به پیوندهای ویژه میان این کشور با ایران درزمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، مذهبی و اجتماعی افزود:با وجودی که ‪۹۵‬ درصد جمعیت ایران شیعه هستند اما مردم پاکستان از ارزشهای اسلامی، مذهبی و فرهنگی ایران حمایت می‌کنند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9201
    دفعات دیده شده: ۶۳۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش