Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نماینده پارلمان انگلیس تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران را  تمسخرآمیز خواند نماینده پارلمان انگلیس تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران را تمسخرآمیز خواند
    دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۲۰:۳۶

    جرج گالوی نماینده پارلمان انگلیس تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران را " تمسخرآمیز "خواند و هرگونه تعرض احتمالی به‌ایران را "اشتباهی تاریخی برای متعرضان" دانست . به گزارش العالم ،(((گالوی با بیان اینکه ایران قدرت بزرگ منطقه و دارای وزن زیادی در معادلات جهانی است، تاکید کرد : ایران به هیچ وجه یک کشور منزوی و بدون دوست نیست. ))) وی به دولت انگلیس نسبت به پیامدهای هرگونه تعرضی به ایران هشدار داد و سیاست‌های دوگانه نخست وزیر انگلیس و پیروی وی از سیاس

    جرج گالوی نماینده پارلمان انگلیس تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران را " تمسخرآمیز "خواند و هرگونه تعرض احتمالی به‌ایران را "اشتباهی تاریخی برای متعرضان" دانست . به گزارش العالم ،گالوی با بیان اینکه ایران قدرت بزرگ منطقه و دارای وزن زیادی در معادلات جهانی است، تاکید کرد : ایران به هیچ وجه یک کشور منزوی و بدون دوست نیست.

    گالوی با بیان اینکه ایران قدرت بزرگ منطقه و دارای وزن زیادی در معادلات جهانی است، تاکید کرد : ایران به هیچ وجه یک کشور منزوی و بدون دوست نیست.
    وی به دولت انگلیس نسبت به پیامدهای هرگونه تعرضی به ایران هشدار داد و سیاست‌های دوگانه نخست وزیر انگلیس و پیروی وی از سیاست‌های جنگ و ویرانی را محکوم کرد. این سیاستمدار انگلیسی گفت: در حالی که بلر و "مارگارت بکت" وزیر خارجه انگلیس درباره برنامه مسالمت آمیز ایران برای استفاده از انرژی هسته ای نگران هستند ، لندن در حال برنامه ریزی برای هزینه کردن میلیاردها دلار به منظور بالا بردن کارآیی سلاح‌های هسته‌ای انگلیس است. گالوی نسبت به افزایش احساس تنفر علیه انگلیس در سراسر جهان هشدار داد و افزود: ما خواهان موشک ها، جنگ ستارگان و حضور ناوگان و نیروهای انگلیس در نقاط مختلف جهان نیستیم ما خواستار پایان سیاست تجاوزگری و تعرض به دیگران هستیم.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9180
    دفعات دیده شده: ۸۳۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش