Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تظاهرات دهها هزار نفری مردم انگلیس بر ضد سیاستهای غرب علیه ایران تظاهرات دهها هزار نفری مردم انگلیس بر ضد سیاستهای غرب علیه ایران
    دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۰۸

    شبکه تلویزیونی الجزیره روز یکشنبه در گزارشی از تظاهرات دهها هزار نفری مردم انگلیس بر ضد سیاستهای غرب علیه ایران ، گزارش داد : مردم گفتند که تکرار حمله به عراق با ایران، فقط یک فاجعه برای خاورمیانه نیست بلکه یک فاجعه جهانی خواهد بود. یکی از شرکت‌کنندگان در تظاهرات به الجزیره گفت : (((همان بهانه‌های دروغینی که برای حمله به عراق ارایه کردند اکنون در برخورد با ایران هم از سوی آنان مطرح می‌شود. بنابر این اقدامی نابخردانه است که به حمله علیه کشور و مل

    شبکه تلویزیونی الجزیره روز یکشنبه در گزارشی از تظاهرات دهها هزار نفری مردم انگلیس بر ضد سیاستهای غرب علیه ایران ، گزارش داد : مردم گفتند که تکرار حمله به عراق با ایران، فقط یک فاجعه برای خاورمیانه نیست بلکه یک فاجعه جهانی خواهد بود. یکی از شرکت‌کنندگان در تظاهرات به الجزیره گفت : همان بهانه‌های دروغینی که برای حمله به عراق ارایه کردند اکنون در برخورد با ایران هم از سوی آنان مطرح می‌شود. بنابر این اقدامی نابخردانه است که به حمله علیه کشور و ملتی فکر کنیم که هیچ اقدامی علیه ما انجام نداده است.

    همان بهانه‌های دروغینی که برای حمله به عراق ارایه کردند اکنون در برخورد با ایران هم از سوی آنان مطرح می‌شود. بنابر این اقدامی نابخردانه است که به حمله علیه کشور و ملتی فکر کنیم که هیچ اقدامی علیه ما انجام نداده است.
    وی افزود : ایران حق دارد فناوری هسته‌ای در اختیار داشته باشد و ما حق نداریم این فناوری را به طور انحصاری در دست خود نگاه داریم. یکی دیگر از تظاهرکنندگان گفت: منطقی که بلر در پیش گرفته عاقلانه نیست زیرا روابط ما با خاورمیانه و بسیاری دیگر از کشورها را به تباهی کشانده و مسلمانان را آزرده کرده است . الجزیره در ادامه گزارش خود اضافه کرد : حدود ‪ ۶۰‬هزار نفر از صلح طلبان انگلیسی دیروز (شنبه) خواستار حل مسالمت آمیز مساله پرونده هسته‌ای ایران شدند. نمایندگانی از برخی سازمان‌های سیاسی و اتحادیه‌های صنفی و موسسات اسلامی در این تظاهرات شرکت کردند. تظاهر کنندگان با هشدار نسبت به پیامدهای هرگونه اقدام نظامی علیه ایران به خصوص در سایه اوضاع امنیتی متشنج کنونی در عراق، شعارهایی بااین مضمون سر دادند که "به ایران حمله نکنید". هزاران نفر از صلح‌طلبان و هنرمندان و اعضای سندیکاهای صنفی نیز در این تظاهرات، خواستار ممنوعیت جهانی تسلیحات هسته‌ای شدند و اقدام کشورهای غربی را در تجدید و توسعه زرادخانه‌های هسته‌ای خود به عنوان "معیارهای دوگانه" توصیف کردند. در این تظاهرات همچنین بازگشت فوری همه نیروهای خارجی از افغانستان و عراق درخواست و بر لزوم برقراری صلح در این دو کشور تاکید شد. بسیاری از تظاهرکنندگان نسبت به توان انگلیس و آمریکا برای برخورد خردمندانه با پرونده هسته‌ای ایران بدون توسل به زور ابراز تردید کردند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9137
    دفعات دیده شده: ۷۷۱ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش