Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مطبوعات رژیم صهیونیستی: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نحوه استفاده از دوربین نظامی را بلد نیست! مطبوعات رژیم صهیونیستی: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نحوه استفاده از دوربین نظامی را بلد نیست!
    جمعه ۴ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۵۳

    مطبوعات و پایگاه های اینترنتی رژیم صهیونیستی در شماره های امروز خود تصویری از عمیر پرتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی منتشر کردند که آن را "شرم آور" خواندند. در این تصویر پرتس از دوربین نظامی در حالی به ارتش خود ـ که در بلندی های اشغالی جولان آموزش نظامی می بیند ـ نگاه می کند که درپوش عدسی دوربین را برنداشته است. روزنامه عبری زبان "یدیعوت آهارانوت" در شماره پنجشنبه خود عکسی بزرگ و رنگی از عمیر پرتس در صفحه نخست روزنامه منتشر کرد که زیر آن نوشته شده:

    مطبوعات و پایگاه های اینترنتی رژیم صهیونیستی در شماره های امروز خود تصویری از عمیر پرتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی منتشر کردند که آن را "شرم آور" خواندند. در این تصویر پرتس از دوربین نظامی در حالی به ارتش خود ـ که در بلندی های اشغالی جولان آموزش نظامی می بیند ـ نگاه می کند که درپوش عدسی دوربین را برنداشته است. روزنامه عبری زبان "یدیعوت آهارانوت" در شماره پنجشنبه خود عکسی بزرگ و رنگی از عمیر پرتس در صفحه نخست روزنامه منتشر کرد که زیر آن نوشته شده: «وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تاریکی نگاه می کند.» در همین رابطه روزنامه "معاریو" از دیگر روزنامه های عبری زبان نیز با انتشار این عکس زیر آن نوشت: «پرتس به تاریکی می نگرد.» از سوی دیگر، بسیاری از روزنامه نگاران صهیونیستی انتشار این تصویر را اهانتی بزرگ به رهبر حزب "کار" و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می دانند که در گذشته سرباز انبار مهمات بود و نه یک ژنرال ارتش. گفتنی است که منابع نظامی رژیم صهیونیستی چندی پیش خبر دادند که رزمایشی که در طول پنج سال گذشته بی سابقه بوده است در ارتفاعات اشغالی جولان اجرا شده است و هدف از آن آمادگی برای هر گونه جنگ احتمالی در این منطقه است



    خبر
    نام منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین
    شماره مطلب: 9105
    دفعات دیده شده: ۱۳۲۰ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش