Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • آیت‌الله استادی: علمای دین برای وحدت مسلمانان وارد عمل شوند آیت‌الله استادی: علمای دین برای وحدت مسلمانان وارد عمل شوند
    جمعه ۴ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۰۹

    امام جمعه موقت قم یکپارچگی، همدلی و وحدت مسلمانان را ضروری‌ترین مساله برای جهان‌اسلام خواند و گفت: در شرایط فعلی علمای اسلام برای ایجاد تفاهم و وحدت میان مسلمانان باید با جدیت وارد عمل شوند. آیت‌الله "رضا استادی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: ((( رهبر معظم‌انقلاب ،علما ومراجع تقلید شیعه بارها نسبت به خطر هرگونه اختلاف میان مسلمانان هشدار داده‌اند، علمای سنی مذهب نیز باید در این راستا بیشتر همراهی نماین

    امام جمعه موقت قم یکپارچگی، همدلی و وحدت مسلمانان را ضروری‌ترین مساله برای جهان‌اسلام خواند و گفت: در شرایط فعلی علمای اسلام برای ایجاد تفاهم و وحدت میان مسلمانان باید با جدیت وارد عمل شوند. آیت‌الله "رضا استادی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: رهبر معظم‌انقلاب ،علما ومراجع تقلید شیعه بارها نسبت به خطر هرگونه اختلاف میان مسلمانان هشدار داده‌اند، علمای سنی مذهب نیز باید در این راستا بیشتر همراهی نمایند.

    رهبر معظم‌انقلاب ،علما ومراجع تقلید شیعه بارها نسبت به خطر هرگونه اختلاف میان مسلمانان هشدار داده‌اند، علمای سنی مذهب نیز باید در این راستا بیشتر همراهی نمایند.
    وی با اشاره به اینکه تفرقه‌افکنی میان شیعه وسنی به ضرر اسلام و تنها به سود دشمنان است، گفت: امروز تفرقه و خدشه‌دار ساختن وحدت میان شیعه و سنی تنها ابزاری است که دشمن برای سلطه بر جهان اسلام به آن روی آورده است. آیت‌الله استادی از همه مسلمانان جهان خواست که با شناسایی شرایط زمان و درک خطرات فعلی، در برابر دشمنان دین در کنار هم بایستند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: مردم در راهپیمایی ‪ ۲۲‬بهمن دشمنان را از انجام هر اقدامی علیه کشور مایوس و وادار به عقب نشینی کردند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9097
    دفعات دیده شده: ۹۱۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش