Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حکمتیار: آمریکا دیگر توانایی ادامه حضور بلند مدت را در افغانستان ندارد. حکمتیار: آمریکا دیگر توانایی ادامه حضور بلند مدت را در افغانستان ندارد.
    پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۲۰:۳۳

    گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی و از مخالفان دولت افغانستان اعلام کرد: آمریکایی‌ها باید بدون وقت کشی از افغانستان خارج شوند که این تنها راه برای پیروزی آنهاست. رسانه‌های عصر پنجشنبه افغانستان گزارش دادند: حکمتیار در یک نوار ویدئویی جدید گفته است: آمریکا دیگر توانایی و ادامه حضور بلند مدت را در افغانستان ندارد. وی اظهار داشت: آمریکا هیچ دستاوردی از حضورش در افغانستان نخواهد داشت و بزودی این کشور و نیز عراق را ترک خواهد کرد. حکمتیار پیش بینی کرده

    گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی و از مخالفان دولت افغانستان اعلام کرد: آمریکایی‌ها باید بدون وقت کشی از افغانستان خارج شوند که این تنها راه برای پیروزی آنهاست. رسانه‌های عصر پنجشنبه افغانستان گزارش دادند: حکمتیار در یک نوار ویدئویی جدید گفته است: آمریکا دیگر توانایی و ادامه حضور بلند مدت را در افغانستان ندارد. وی اظهار داشت: آمریکا هیچ دستاوردی از حضورش در افغانستان نخواهد داشت و بزودی این کشور و نیز عراق را ترک خواهد کرد. حکمتیار پیش بینی کرده است که آمریکایی‌ها احتملا درسال آتی از افغانستان خارج می‌شوند. وی از آمریکا به عنوان منشاء اصلی تمامی مشکلات افغانستان و منطقه یاد کرد و گفت: تا زمانی که آمریکا به عنوان یک نیروی اشغالگر در کشور ما حضور داشته باشد، جنگ و مشکلات ادامه دارد. آمریکا اواخر سال ‪ ۲۰۰۱‬میلادی پس از سرنگونی حکومت پنج ساله طالبان با هدف تامین صلح و بازسازی افغانستان وارد این کشور شد. هم اکنون ‪ ۲۴‬هزار سرباز آمریکایی در افغانستان حضور دارد که قرار است این شمار آنها به ‪ ۲۷‬هزار نفر افزایش یابد. "ملا دادالله" از فرماندهان‌ارشد طالبان چندی پیش نیز از آمادگی بیشتر جنگجویان این گروه برای نبرد با نیروهای دولتی و سربازان خارجی در افغانستان خبر داد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9082
    دفعات دیده شده: ۵۰۸ | آخرین مشاهده: ۱ ساعت پیش