Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • استاد آمریکایی:  آمریکا و برخی کشورهای عربی از نفوذ تهران در عراق و دیگر نقاط منطقه وحشت دارند. استاد آمریکایی: آمریکا و برخی کشورهای عربی از نفوذ تهران در عراق و دیگر نقاط منطقه وحشت دارند.
    پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۴:۰۰

    جان هافز مدیر سابق نشریه مانیتور و یکی از استادان علوم ارتباطات دانشگاه "بریگهام یونگ" می‌گوید که آمریکا ترکیبی از دیپلماسی و زور را علیه ایران به کار بسته است. وی در مقاله‌ای که روز چهارشنبه در روزنامه کریستین ساینس مانیتور منتشر شد، درباره وضعیت ایران ، عراق و کره شمالی گفت: آمریکا و برخی کشورهای عربی از نفوذ تهران در عراق و دیگر نقاط منطقه وحشت دارند. به گزارش ایرنا، هافز درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت که ایران تاکید کرده‌است که این فعالیت‌

    جان هافز مدیر سابق نشریه مانیتور و یکی از استادان علوم ارتباطات دانشگاه "بریگهام یونگ" می‌گوید که آمریکا ترکیبی از دیپلماسی و زور را علیه ایران به کار بسته است. وی در مقاله‌ای که روز چهارشنبه در روزنامه کریستین ساینس مانیتور منتشر شد، درباره وضعیت ایران ، عراق و کره شمالی گفت: آمریکا و برخی کشورهای عربی از نفوذ تهران در عراق و دیگر نقاط منطقه وحشت دارند. به گزارش ایرنا، هافز درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت که ایران تاکید کرده‌است که این فعالیت‌ها صلح‌آمیز است اما آمریکایی‌ها و غربی‌ها اتهام ساخت بمب را علیه تهران مطرح می‌کنند. وی نوشته‌است: در حالی که به نظر می‌رسد دیپلماسی، مطلوب نظر آمریکا برای حل مساله ایران باشد اما حرکت ناوهای هواپیمابر نشان‌دهنده این است که این دیپلماسی با قدرت نظامی حمایت می‌شود. بنابر این آمریکا ترکیبی از دیپلماسی و نیروی نظامی را برای مقابله با ایران در نظر گرفته است. وی درباره وضعیت عراق و کره شمالی افزوده است: کره‌شمالی را می‌توان موفقیت آزمایشی دیپلماسی خواند. هفته گذشته و پس از ماه‌های مذاکرات فشرده میان شش کشور حاضر در نشست پکن، توافقی حاصل شد و پیونگ یانگ را بر آن داشت تا گام به سوی خلع سلاح هسته‌ای بردارد. هافز با بررسی عراق نیز نوشته است: عراق تحت اختیار کامل آمریکا قرار گرفت، ولی نتیجه کار همچنان نامعلوم مانده است. صدام به عنوان فردی که باعث شد بوش بخاطر وی عراق را محور شرارت بخواند، برکنار شد، اما پس از آن خونریزی شدیدی در عراق آغاز شد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9025
    دفعات دیده شده: ۶۹۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش