Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • معاون فراکسیون حزب سبزها در مجلس آلمان: تهدید نظامی ایران امنیت جهان را به مخاطره می‌اندازد معاون فراکسیون حزب سبزها در مجلس آلمان: تهدید نظامی ایران امنیت جهان را به مخاطره می‌اندازد
    چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۰۸

    "یورگن تریتین " معاون فراکسیون حزب سبزها در مجلس آلمان گفت: تهدید نظامی آمریکا علیه ایران امنیت جهان و به ویژه اروپا را بشدت به مخاطره می‌اندازد. به گزارش رسانه‌های آلمان، تریتین روز چهارشنبه در سخنانی در شهر پاساو افزود: (((چنانچه آمریکا به خاطر شکست خود در عراق، به ایران حمله کند، امنیت جهان و به ویژه اروپا بشدت به مخاطره خواهد افتاد.آنگلا مرکل صدراعظم این کشور نیز باید با توجه به تشدید وضعیت در برابر ایران، موضع خود را با شفافیت در این رابطه

    "یورگن تریتین " معاون فراکسیون حزب سبزها در مجلس آلمان گفت: تهدید نظامی آمریکا علیه ایران امنیت جهان و به ویژه اروپا را بشدت به مخاطره می‌اندازد. به گزارش رسانه‌های آلمان، تریتین روز چهارشنبه در سخنانی در شهر پاساو افزود: چنانچه آمریکا به خاطر شکست خود در عراق، به ایران حمله کند، امنیت جهان و به ویژه اروپا بشدت به مخاطره خواهد افتاد.آنگلا مرکل صدراعظم این کشور نیز باید با توجه به تشدید وضعیت در برابر ایران، موضع خود را با شفافیت در این رابطه مطرح کند.

    چنانچه آمریکا به خاطر شکست خود در عراق، به ایران حمله کند، امنیت جهان و به ویژه اروپا بشدت به مخاطره خواهد افتاد.آنگلا مرکل صدراعظم این کشور نیز باید با توجه به تشدید وضعیت در برابر ایران، موضع خود را با شفافیت در این رابطه مطرح کند.
    تریتین از سیاست آمریکا در مساله تغییرات اوضاع اقلیمی و همچنین طرح این کشور برای استقرار سیستم پدافند موشکی در اروپای شرقی نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: آمریکا با طرح استقرار این سیستم در چک و لهستان، روسیه را تحریک کرده است. معاون فراکسیون حزب سبزها در مجلس آلمان افزود: آمریکا بجای تحقق تعهدات خود در بخش خلع سلاح، به پیدایش یک چرخه جدید برای افزایش تجهیزات نظامی در جهان تحریک می‌کند. تریتین گفت: آمریکا به جای درس آموختن از وضعیت و مشکلات موجود در عراق، نظامی گری را در سیاست خارجی خود تشدید کرده است. تریتین اخیرا نیز در بیانیه‌ای با انتقاد شدید نسبت به سیاست‌های رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد: بوش به جای توسل به راه حل‌های دیپلماتیک که بشدت ضروری هستند، از افزایش نظامیان آمریکا در عراق خبر می‌دهد. وی افزود: این درحالی است که چنین سیاستی حتی در میان حامیان رییس جمهوری آمریکا نیز بشدت مورد انتقاد است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9018
    دفعات دیده شده: ۷۹۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش