Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس جمهوری: در صورتی که غربی ها جرخه سوخت هسته ای خود را متوقف کنند، ما نیز تعلیق را میپذیریم و وارد مذاکره می شویم رییس جمهوری: در صورتی که غربی ها جرخه سوخت هسته ای خود را متوقف کنند، ما نیز تعلیق را میپذیریم و وارد مذاکره می شویم
    سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۸:۳۵

    دکتر "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری ایران گفت: اگر طرفهای ملت ایران فکر می‌کنند در خصوص دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای با پرخاشگری و فتنه‌گری و ایجاد تفرقه در بین ملت می‌توانند کاری انجام دهند، صد درصد در اشتباه هستند. رییس جمهوری در بیست و پنجمین سفر استانی خود در جمع مردم رشت افزود: ما اهل گفت و گو و منطق هستیم و این گفت و گو باید در شرایط عادلانه انجام شود. احمدی نژاد تصریح کرد: تعطیلی کارخانجات تولید سوخت هسته‌ای برای گفت و گو اشکال ندا

    دکتر "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری ایران گفت: اگر طرفهای ملت ایران فکر می‌کنند در خصوص دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای با پرخاشگری و فتنه‌گری و ایجاد تفرقه در بین ملت می‌توانند کاری انجام دهند، صد درصد در اشتباه هستند. رییس جمهوری در بیست و پنجمین سفر استانی خود در جمع مردم رشت افزود: ما اهل گفت و گو و منطق هستیم و این گفت و گو باید در شرایط عادلانه انجام شود. احمدی نژاد تصریح کرد: تعطیلی کارخانجات تولید سوخت هسته‌ای برای گفت و گو اشکال ندارد اما آنها نیز باید برای گفت و گو چرخه سوخت هسته‌ای خود را تعطیل کنند تا بتوانیم در شرایط مساوی با یکدیگر گفت و گو و مسایل را حل کنیم. رییس جمهوری تاکید کرد: اگر شما بخواهید از موضع قدرت و ظالمانه برخی قدرتها استفاده کنید، بدانید در مقابل استحکام ملت ایران شکست خواهید خورد. رییس جمهوری گفت: ما و آنها می‌دانیم آن روزی که ملت ایران از سوخت هسته‌ای و سایر زمینه‌های دانش هسته‌ای مانند پزشکی و غیره بهره‌مند شود و استفاده کند، یک جهش بلند اتفاق خواهد افتاد و از همین رو آنها تلاش دارند تا ملت ما را از این دانش محروم کنند.

    رییس جمهوری گفت: ما و آنها می‌دانیم آن روزی که ملت ایران از سوخت هسته‌ای و سایر زمینه‌های دانش هسته‌ای مانند پزشکی و غیره بهره‌مند شود و استفاده کند، یک جهش بلند اتفاق خواهد افتاد و از همین رو آنها تلاش دارند تا ملت ما را از این دانش محروم کنند.
    احمدی نژاد تاکید کرد: کسانی با شعارهای متضاد و ادعاهای متناقض می‌خواهند مقابل ملت ایران صف آرایی و خود را طرفدار مذاکره نشان دهند، باید بدانند که مذاکره فقط در شرایط عادلانه و مساوی امکان پذیر است و شرط در این زمینه قابل قبول نیست. رییس جمهوری با بیان اینکه "مردم ما اهل گفت و گو و منطق هستند"، اضافه کرد: آنها برای گفت و گو شرط می‌گذارند و تلاش دارند تا مردم ما را از حقوق خود محروم کنند و در آن صورت مذاکره نمایند که این شرط آنها به معنای تعطیل کردن فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌ای است و ملت ایران این شرط را قابل قبول نمی‌داند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8974
    دفعات دیده شده: ۵۳۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش